به گزارش زیرنویس، سردار «احمدرضا رادان» در سفر به استان خراسان رضوی از نمایشگاه کشفیات یک هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای طرح اقتدار بازدید کرد.  وی پس از گفت و گو با عاملان سرقت‌ها و مالخران گفت: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی ۵ تا ۶ سرقت گوشی […]

به گزارش زیرنویس، سردار «احمدرضا رادان» در سفر به استان خراسان رضوی از نمایشگاه کشفیات یک هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای طرح اقتدار بازدید کرد. 

وی پس از گفت و گو با عاملان سرقت‌ها و مالخران گفت: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی ۵ تا ۶ سرقت گوشی تلفن همراه داشتند، این به آن معنی است گویا آن چیزی که برای سارقان تمامی ندارد ادامه سرقت هاست. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امسال را سال سختی برای مالخران اموال مسروقه اعلام کرده‌ایم و در همه استان‌ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آن‌هاصورت گرفته و ادامه می‌یابد. 

وی توجه به ۲ نکته را ضروری دانست؛ نکته اول این که مردم عزیز مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است. 

سردار رادان تصریح کرد: به مردم عزیز قول دادیم در بحث سرقت و معتادان متجاهر کاری کنیم دغدغه آن‌ها کمتر شود و به زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی کل آغاز خواهیم کرد. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از ۴ مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند و اهتمام فراجا در این ماموریت جدی است. 

وی گفت: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

 

منبع خبر: رکنـا