اطلاعات نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: تیراندازی ۲نفر به سمت یکدیگر منجر به کشته شدن یک دختر ۶ساله و زخمی شدن مادرش شد. سرهنگ قدرت حیدری زاد در این باره اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تیراندازی در محله چالسرا شهر ایلام بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل […]

- دختر رهگذر بر اثر تیراندازی کشته شد

اطلاعات نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: تیراندازی ۲نفر به سمت یکدیگر منجر به کشته شدن یک دختر ۶ساله و زخمی شدن مادرش شد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد در این باره اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تیراندازی در محله چالسرا شهر ایلام بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد ۲نفر با یکدیگر درگیر شدند که یک نفر از آن ها با سلاح ساچمه زنی به سمت نفر دیگر تیراندازی کرده است که درپی این تیراندازی یک دختر ۶ساله به همراه مادرش که رهگذر بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که  متاسفانه این دختر جان باخته و مادرش مجروح  شده است.

 حیدری زاد با بیان این که از محل تیراندازی یک قبضه سلاح کشف شد و  متهمان قبل از رسیدن ماموران انتظامی از محل متواری شده بودند،ادامه داد: هویت متهمان شناسایی شده است که دستگیری این افراد به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: اطلاعات انلاین