پرواز ۳۴۰۵ ایران‌ایر امروز در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه سقز ترک کرد. این پرواز بعد گذشت دقایقی از پرواز، به دلیل بروز مشکل فنی در ساعت ۱۲ و ۳۲ دقیقه به فرودگاه مهرآباد برگشت. در این خصوص روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: هواپیما بعد از […]

- نقص فنی یک هواپیما/ بازگشت به مهرآباد

پرواز ۳۴۰۵ ایران‌ایر امروز در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه سقز ترک کرد. این پرواز بعد گذشت دقایقی از پرواز، به دلیل بروز مشکل فنی در ساعت ۱۲ و ۳۲ دقیقه به فرودگاه مهرآباد برگشت.

در این خصوص روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: هواپیما بعد از فرود ایمن مهرآباد جهت بررسی‌های بیشتر به آشیانه منتقل شده و باند فرودگاه مسدود نشده است. با توجه به محدودیت عملیاتی فرودگاه سقز برای پرواز شبانه، امکان پرواز برای ساعات آینده مقدور نبوده و پرواز لغو فوق شده است.

در این اطلاعیه آمده است: رعایت ایمنی پرواز در همه حال اولویت اصلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در انجام پروازها بوده و شایسته است اصحاب رسانه قبل از انتشار خبری از صحت آن یقین حاصل کرده سپس نسبت به منتشر کردن آن اقدام کنند.

۴٧٢٣۶

منبع: خبـرآنلاین