به گزارش زیرنویس، پلیس جزیره «لانگ‌آیلاند» در ایالت نیویورک اعلام کرده صبح پنجشنبه گزارشی از کار گذاشته شدن بمب در منزل قاضی «آرتور انگورون» که وظیفه رسیدگی به پرونده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پرونده کلاهبرداری مالیاتی را بر عهده دارد دریافت کرده است. این تهدید ساعاتی قبل از برگزاری جلسه دادگاه برای استماع […]

به گزارش زیرنویس، پلیس جزیره «لانگ‌آیلاند» در ایالت نیویورک اعلام کرده صبح پنجشنبه گزارشی از کار گذاشته شدن بمب در منزل قاضی «آرتور انگورون» که وظیفه رسیدگی به پرونده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پرونده کلاهبرداری مالیاتی را بر عهده دارد دریافت کرده است.

این تهدید ساعاتی قبل از برگزاری جلسه دادگاه برای استماع آخرین استدلال‌ها در این پرونده مطرح شده است.

یک گروه خنثی‌سازی بمب از  شهرستان «نساو» در ایالت نیویورک برای انجام تحقیقات لازم به منزل انگورون ارسال شد. هنوز مشخص نیست که این قاضی در آن زمان در منزل حضور داشت یا خیر.

روز چهارشنبه ایمیل‌های پرتنشی میان انگورون و وکیل ترامپ در خصوص آخرین جلسه دادگاه رد و بدل شد. وکیل ترامپ خواستار آن شده بود که ترامپ در جلسه دادگاه آخرین استدلال‌های خود را مطرح کند. قاضی این درخواست را رد کرد.

پرونده کلاهبرداری  مالی سپتامبر ۲۰۲۲ توسط «لِتیشیا جیمز» دادستان کل نیویورک علیه ترامپ، پسران ارشد او، شرکت‌های آن‌ها و چندین مدیر اجرایی مطرح شد.

«آرتور انگورون» قاضی دادگاه ایالتی نیویورک، ترامپ را متهم کرده بود که کسب و کار خانوادگی و ارزش دارایی‌های خود را به طور متقلبانه‌ای حدود ۲.۲ میلیارد دلار افزایش داده است که از آن میان می توان به تفرجگاه مارالاگو ترامپ در ایالت فلوریدا اشاره کرد که علی‌رغم آن‌که ارزش واقعی آن ۲۸ میلیون دلار است، ترامپ ارزش آن را ۷۲۳ میلیون دلار برآورد کرده است.

 

منبع خبر: رکنـا