لیونل مسی آمده تا چشم‌انداز MLS را برای همیشه تغییر دهد. هنوز مدت زیادی تا شروع فصل ۲۰۲۴ باقی مانده و حضور اسطوره آرژانتینی باعث شده تا تیم‌ها برای میزبانی مسابقات به دلیل تقاضای زیاد هواداران به دنبال استادیوم‌های بزرگتر بگردند. به گزارش وبسایت تاک‌اسپورت، تیم اسپورتینگ کانزاس‌سیتی برای بازی خانگی‌اش مقابل اینترمیامی در تاریخ […]

- حضور لیونل مسی و اینترمیامی در خانه تیم نامزد تیلور سوئیفت

لیونل مسی آمده تا چشم‌انداز MLS را برای همیشه تغییر دهد. هنوز مدت زیادی تا شروع فصل ۲۰۲۴ باقی مانده و حضور اسطوره آرژانتینی باعث شده تا تیم‌ها برای میزبانی مسابقات به دلیل تقاضای زیاد هواداران به دنبال استادیوم‌های بزرگتر بگردند.

به گزارش وبسایت تاک‌اسپورت، تیم اسپورتینگ کانزاس‌سیتی برای بازی خانگی‌اش مقابل اینترمیامی در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از استادیوم همیشگی «چیلدرن مرسی پارک» به استادیوم «اروهد» متعلق به تیم فوتبال آمریکایی کانزاس‌سیتی چیفز نقل مکان خواهد کرد. استقبال هواداران برای بازی مقابل مسی و اینترمیامی آنقدر بالاست که اسپورتینگ کانزاس‌سیتی مجبور شد از ورزشگاه ۱۸۵۰۰ نفری خود به ورزشگاه بزرگتر ۷۶۵۰۰ نفری اروهد برود.

فروش بلیت‌ها هنوز باز نشده و سایت تیکت‌مستر قیمت‌ها را در محدوده ۵۰ تا ۴۸۰ دلار اعلام کرده است. فروش از ۱۶ ژانویه آغاز می‌شود و قیمت بلیت‌ها در بازار سیاه قطعا سر به فلک خواهند کشید. احتمال حضور تراویس کلسی (بازیکن تیم فوتبال آمریکایی کانزاس‌سیتی چیفز) و نامزد مشهورش تیلور سوئیفت که از زمان اعلام نامزدی به «زوج آمریکا» تبدیل شده‌اند، در بین سلبریتی‌های حاضر در ورزشگاه بسیار زیاد است.

مسی اولین بازی دوستانه خود در سال ۲۰۲۴ را روز جمعه ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۳) در برابر السالوادور در انجام خواهد داد. سپس تور آسیا آغاز می‌شود و برابر الهلال، النصر، هنگ‌کنگ و ویسل کوبی بازی خواهد کرد و بعد از آن، بازی‌های پیش‌فصل را با حضور در برابر اولدبویز نیوولز به پایان می‌رساند. اینترمیامی در MLS در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) در خانه مقابل رئال سالت‌لیک بازی می‌کند. فینال مسابقات جام MLS در ۷ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۷ آذر ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. لیگزکاپ از ۲۶ جولای ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) شروع می‌شود و یکشنبه ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ (۴ شهریور ۱۴۰۳) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی