به گزارش زیرنویس، محمود پاکدل روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، با بیان اینکه این در حالی است که بودجه مصوب تنها ۷۰۰ هزار میلیارد ریال است، اظهار کرد: بنابراین طبیعی است خانواده شهدا و ایثارگران در این خصوص اعتراضات به حقی داشته باشند. وی تاکید کرد: […]

به گزارش زیرنویس، محمود پاکدل روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، با بیان اینکه این در حالی است که بودجه مصوب تنها ۷۰۰ هزار میلیارد ریال است، اظهار کرد: بنابراین طبیعی است خانواده شهدا و ایثارگران در این خصوص اعتراضات به حقی داشته باشند.

وی تاکید کرد: نمودار اعتبارات سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران صعودی است اما همزمان تعداد جامعه ایثارگران نیز افزایش یافته است.

معاون بنیاد شهید: ۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین حوزه ایثارگران نیاز است

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از سال ۱۳۸۰ تا کنون تعداد شهدا پنج درصد و تعداد جانبازان کشور ۴۶۰ درصد افزایش یافته است.

پاکدل یادآور شد: افراد زیادی سال‌ها در جنگ حضور داشته و دچار مجروحیت بودند اما اوایل تمایلی به تشکیل پرونده جانبازی نداشتند.

وی تاکید کرد: با تصویب قوانینی در خصوص تسهیلات برای خانواده و فرزندان جانبازان، بسیاری پیگیری لازم را انجام داده و به جمع جانبازان کشور اضافه شدند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هیچ کشوری در دنیا توان مقاومت با وجود ۴۰ سال تحریم و تهدید را ندارد و این پایمردی و ایستادگی جمهوری اسلامی نتیجه خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران است.

معاون بنیاد شهید: ۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین حوزه ایثارگران نیاز است

پاکدل یادآور شد: خدمتگذاران خانواده شهدا قدر این موهبت را بدانند و تمامی تلاش خود را در این زمینه بکار گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام نیز در این آئین گفت: آنچه امروز به عنوان داشته در نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است ماحصل رشادت‌ها و مجاهدت‌های ایثارگران و خون پاک شهیدان است.

محمد سبحان حسنی افزود: همه ما همواره خود را مدیون شهدا و خانواده شهدا می‌دانیم، با رفتن هر شهید، خانواده او یک پایگاه مستحکم برای ادامه دادن راه شهدا و دفاع از انقلاب هستند.

وی یادآور شد: خمت به خانواده‌های عزتمند شهدا و ایثارگران یک توفیق بزرگ است که به مجموعه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران محول شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام یک مجموعه هستند، افزود: از همه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست دارم به مدیریت جدید کمک کنند.

معاون بنیاد شهید: ۲۶۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای قوانین حوزه ایثارگران نیاز است

سردار جمال شاکرمی خاطرنشان کرد: به طور قطع بیشتر از گذشته در کنار مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خواهیم بود.

در این آئین با قدردانی از زحمات جمال اسدی مدیرکل پیشین، محمد رحیمی به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام معرفی شد.

منبع: مـهر

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]