به گزارش زیرنویس، اصغر باقرزاده ، در گردهمایی مدیران کل استان ها و شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش با تبیین برنامه فراگیر پرورشی مدارس گفت: ۵ هدف ایمان، نشاط، امید، هویت و خردورزی به عنوان محور ها و هدف‌های اصلی این برنامه مد نظر است. باقرزاده از تشکیل ستادهای بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی […]

به گزارش زیرنویس، اصغر باقرزاده ، در گردهمایی مدیران کل استان ها و شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش با تبیین برنامه فراگیر پرورشی مدارس گفت: ۵ هدف ایمان، نشاط، امید، هویت و خردورزی به عنوان محور ها و هدف‌های اصلی این برنامه مد نظر است.

باقرزاده از تشکیل ستادهای بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی نام برد و افزود: اجتماع بزرگ ۶ هزار نفری، برگزاری اجتماع های استانی فرزندان حاج قاسم، برپایی ایستگاه‌های یادبود حاج قاسم در مدارس توسط تشکل‌های دانش آموزی، پویش انشاءنویسی، برگزاری یادواره‌های مدرسه‌ای و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

وی در ادامه به پویش مهر ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: پویش مهر ریاست جمهوری در قالب مسابقات مختلف برنامه ریزی شده و رویکرد و هدف اصلی این برنامه، روایت‌گری دانش آموزان از پیشرفت‌های ایران است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود به نقش تاثیرگذار راویان اردوهای راهیان پیشرفت اشاره کرد و ادامه داد: در تلاشیم نسبت به شناسایی راویان توانمند و استفاده از ظرفیت‌های این راویان در جهت آگاهی بخشی به دانش‌آموزان بهره ببریم.

باقرزاده همچنین به تبیین برنامه فراگیر پرورشی مدارس پرداخت و گفت: ۵ هدف ایمان، نشاط، امید، هویت و خردورزی به عنوان محورها و هدف‌های اصلی این برنامه مد نظر است.

وی هدف از اجرای طرح فراگیر پرورشی مدارس را انسجام بخشی به برنامه‌های پرورشی، تربیت دانش آموزانی انقلابی و کنشگر و مشارکت گسترده‌تر دانش آموزان در برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش؛ تقدیر و تشکر از برگزاری پویش‌ها و تجمعات دانش آموزی در جهت حمایت از دانش آموزان فلسطینی از دیگر موارد مطرح شده توسط معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش بود.

باقرزاده در بخش پایانی سخنان خود به تشریح فرآیند نظام مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی(نماد) پرداخت و عنوان کرد: بیش از ۵ میلیون دانش آموز در این طرح غربالگری شده و مشاوران آموزش و پرورش هم اکنون در حال بررسی موارد پرخطر هستند.

منبع خبر: رکنـا

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]