کاربر بدشانس چینی در زیر چسب گوشی وان‌پلاس ۱۲ خود حشره‌ی مرده و مو پیدا کرد.   هفته‌ی گذشته، گوشی وان پلاس ۱۲ با مشخصات بسیار خوبی رونمایی شد. در حالی که انتظار می‌رود گوشی‌های تازه معرفی‌شده با برخی از باگ‌های نرم افزاری همراه باشند، گوشی وان پلاس ۱۲ به معنای واقعی کلمه در بدنه‌ی […]

کاربر بدشانس چینی در زیر چسب گوشی وان‌پلاس ۱۲ خود حشره‌ی مرده و مو پیدا کرد.

 

هفته‌ی گذشته، گوشی وان پلاس ۱۲ با مشخصات بسیار خوبی رونمایی شد. در حالی که انتظار می‌رود گوشی‌های تازه معرفی‌شده با برخی از باگ‌های نرم افزاری همراه باشند، گوشی وان پلاس ۱۲ به معنای واقعی کلمه در بدنه‌ی خود باگ (حشره) دارد.

 

یکی از خریداران این گوشی پرچم‌دار با انتشار پستی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، به وجود حشره‌ی مرده در زیر چسب گوشی و نیز وجود مویی در زیر شیشه اشاره‌ می‌کند.

 

پیدا شدن مو و حشره زیر شیشه گوشی گرانقیمت

حشره‌ی مرده در زیر چسب گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۱۲

مسلماً وقوع چنین اتفاقی بسیار عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا گوشی‌ها در محیط‌های تمیز و مناسب مونتاژ می‌شوند تا از بروز پدیده‌های این‌چنینی جلوگیری شود.

 

یافتن مواد زائدی مانند مو و حشره در زیر شیشه‌ی گوشی وضعیتی نگران‌کننده است اما بعید به نظر می‌رسد که چنین پدیده‌ای به‌طور گسترده رخ داده باشد.

 

پیدا شدن مو و حشره زیر شیشه گوشی گرانقیمت

وجود مو در زیر شیشه‌ی وان پلاس ۱۲

وجود شکاف در زیر شیشه‌ی سطح پشتی وان‌پلاس ۱۲ به‌طور گسترده‌ای گزارش شده است. بعضی از کاربران متوجه شده‌اند که شکاف‌هایی بین شیشه و ماژول دوربین وجود دارد؛ همچنین از وجود چسب‌های اضافی باقی‌مانده از زمان مونتاژ اعلام نارضایتی کرده‌اند.

 

وان‌پلاس ۱۲ فعلاً به بازار چین محدود شده‌ است؛ اما به‌زودی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

 

می‌توان امیدوار بود که این مشکلات قبل از عرضه‌ی جهانی برطرف شوند. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت گوشی مورد بحث در بازارهای جهانی منتشر نشده است.

زومیت

+

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]