به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، علی شعبانی ظهر امروز چهارشنبه (۲۹ آذرماه) در نشست مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یک مطالعه تطبیقی انجام شده که هیأت اجرایی مردم تایید صلاحیت کرده و شرایط را بررسی کند. وی افزود: این نعمت بسیار بزرگی است […]

- رعایت اصل امانتداری محور مهم انتخابات پیش رو است

به گزارش خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، علی شعبانی ظهر امروز چهارشنبه (۲۹ آذرماه) در نشست مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یک مطالعه تطبیقی انجام شده که هیأت اجرایی مردم تایید صلاحیت کرده و شرایط را بررسی کند.

وی افزود: این نعمت بسیار بزرگی است که به برکت امام خمینی (ره)،‌ رهبر معظم انقلاب و خون شهدا نصیب ما شده و باید شکرگزار و قدردان این نعمت باشیم که مردم ما در بحث جمهوریت نظام نقش اساسی دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: ما و شما در برگزاری انتخابات امانت‌دار این مردم هستیم، سلیقه سیاسی من و شما به هیچ عنوان در این موضوع مسئله نیست و چیزی که خواست مردم است باید محقق شود.

شعبانی اذعان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات باید سالم، امن و رقابتی با مشارکت بالا باشد و ما به عنوان سربازان ولایت این امر را دنبال می‌کنیم.

وی بیان کرد: نکته‌ای که مهم است رعایت اصل بی‌طرفی در حوزه‌های انتخابی است، محور اصلی قانون است و قانون باید به عنوان فصل الخطاب مد نظر ما بوده و به همین شکل پیش برود.

شعبانی عنوان کرد: به دلیل گستردگی فضا و سنگینی عملیات اجرایی انتخابات ممکن است شبهاتی ایجاد شود، برخلاف تصورات غلط دشمن، در انتخابات سال ۹۸، ۴۰۹ نفر و در انتخابات امسال ۵۴۸ نفر ثبت نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: باید اشتباهات سهوی‌ را به حداقل برسانیم، در عین بی‌طرفی نسبت به تمامی کاندیداها، مشکل دیگری ایجاد نشود.

وی ادامه داد: شبهه‌ای که ممکن است ایجاد شود در خصوص تعلل در اخذ رای، دیر آمدن صندوق و امثال اینها است و ممکن است کسی تصور کند که این‌ها به‌دلیل ارجحیت یکی از کاندیداها در انتخابات است، با تدابیری که مسئولان مربوطه خواهند داشت این شبهات برطرف خواهند شد.

شعبانی خاطرنشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شده ما در سال جاری کم‌ترین حاشیه را دارا بوده‌ایم؛ آحاد مردم و معتمدین منصف اذعان داشته‌اند که تا به حال امانت مردم را نگه داشته و منصفانه برخورد کرده‌ایم.

وی افزود: انتخابات را در اتاق شیشه‌ای کاملا شفاف برگزار کنید، هیأت اجرایی مردم ناظر بر انتخابات هستند و ما به عنوان مسئول فقط وظیفه داریم زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: تمام تلاش دشمن این است که ثابت کند نظام جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد است، زیرا نظامی که کارآمد نباشد قاعدتا مشروعیت هم ندارد.

وی عنوان کرد: این حجم از خدمات دولت به مردم نیاز به اطلاع رسانی دارد، ما موظف به این هستیم که خدمات دولت و نظام را برای مردم تشریح کرده و زمینه مشارکت بالای مردم را فراهم کنیم.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین

27 اردیبهشت 1403

یافته های جدید و مرموز فیزیکدان‌ها!

  این موضوع نویدبخش یک پیشرفت بسیار مهم در فیزیک است. کار اصلی گلوبال‌ها نگه داشتن کوارک‌ها در محل‌شان و پایدار نگه داشتن اتم‌ها است. کوارک‌ها بلوک‌های سازنده پروتون‌ها و نوترون‌ها هستند. این کارکرد باعث می‌شود که گلوبال‌ها را بخشی از نیروی هسته‌ای «قوی» محسوب کنیم که یکی از چهار نیروی اساسی همراه با گرانش، […]

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]