به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رحمان رضایی پس از بازی ایران و هنگ کنگ گفت: من فکر می‌کنم اگر ما می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، بازی آنقدر پیچیده و سخت نمی‌شد. ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم، سانترهای زیادی از جناحین ارسال شد ولی متاسفانه نتوانستیم استفاده بکنیم و این استفاده […]

- سردار مصدوم نیست اما چون مهره مهمی است ریسک نکردیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رحمان رضایی پس از بازی ایران و هنگ کنگ گفت: من فکر می‌کنم اگر ما می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، بازی آنقدر پیچیده و سخت نمی‌شد. ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم، سانترهای زیادی از جناحین ارسال شد ولی متاسفانه نتوانستیم استفاده بکنیم و این استفاده نکردن باعث شد حریف این جسارت را پیدا کند.

وی ادامه داد: فلسطین تیم خوبی بود ولی ما از دقیقه یک چنان به آنها فشار آوردیم که تیم اصلا نتوانست خودش را پیدا کند. این بازی برعکس بود و ما کار را خودمان سخت کردیم و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. به خاطر فشار بازی‌ها مجبور بودیم یکی دو تا از بچه‌ها را در این بازی به زمین نفرستیم. چند تعویض داشتیم ولی چون گل نزدیم، این شجاعت به حریف داده شد که بیشتر کار ترکیبی انجام دهد و بیشتر به دروازه ما نزدیک شود. پیچیده شدن بازی به خاطر عملکرد ما و بچه‌های تیم بود.

مربی تیم ملی اظهار داشت: امیدوارم برای بازی بعدی از لحاظ روحی، ذهنی و تاکتیکی بیشتر کار کنیم. ۳-۴ روز بیشتر زمان نداریم و باید روی ریکاوری و مسائل ذهنی بیشتر کار کنیم. بچه‌ها نیز خودشان می‌دانند که امروز باید محکم‌تر بازی می‌کردند ولی خداراشکر امروز که یک خورده از شرایط خوبمان فاصله داشتیم، ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

وی در خصوص عملکرد مهدی قائدی نیز گفت: همه بچه‌ها خیلی خوب تمرین کردند ولی مهدی جزو بازیکنانی بود که توانست خودش را پیدا کند. تمرینات خوبی داشت و به حرف‌های مربی خوب گوش کرد و خوشبختانه ۲ گل زد. مهره ارزشمندی برای ماست و امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در رابطه با مصدومیت مجید حسینی نیز اظهار داشت: هنوز گزارش‌های پزشکی ارسال نشده است. سردار مصدوم نیست ولی چون جزو مهره‌های موثر تیم است. نخواستیم ریسک کنیم.

رضایی در خصوص شکست ژاپن نیز گفت: از همان بازی‌های اول در این رقابت اتفاقات عجیب و غریب رخ داد. من فکر می‌کنم این مسئله و باخت ژاپن باعث شد تا تمرکز ما از بین برود. امیدوارم در بازی سوم تمرکزمان را داشته باشیم و خودمان باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: ایسـنا