«تابناک با تو» – «کرم‌های پوستی و مراقبتی خیلی گرونن! نمیشه سمتشون رفت!» در بازار لوازم آرایشی و مراقبتی پوستی چرخ زدن گاهی اوقات آدم را ناامید می‌کند! روزبه روز گرانتر شدن آنها مانع از این می‌شود که به سمتشان بروید! اما خوب است بدانید پایه‌ی اصلی خیلی از آنها مواد دم دستی خودمان است و […]

«تابناک با تو» – «کرم‌های پوستی و مراقبتی خیلی گرونن! نمیشه سمتشون رفت!» در بازار لوازم آرایشی و مراقبتی پوستی چرخ زدن گاهی اوقات آدم را ناامید می‌کند! روزبه روز گرانتر شدن آنها مانع از این می‌شود که به سمتشان بروید!

اما خوب است بدانید پایه‌ی اصلی خیلی از آنها مواد دم دستی خودمان است و گیاهان و محصولات طبیعی خیلی زیادی ترکیب شده‌اند تا به محصول موردنظر برسند. با بهره‌گیری از ماسک‌های خانگی می‌توانید خودتان به راحتی در منزل آنها را تهیه کنید.

رفع فوری لک و جای جوش با این فرمول جادویی

برای خانم‌ها دیدن لک روی پوست، مخصوصا صورت ناراحت کننده است. اینکه شاهد چین و چروک‌های ریز روی پوستتان باشند برایشان خوشایند نیست البته رهایی از آنها سخت نیست ولی نیاز به مراقبت و استمرار در رسیدگی دارد.

خیلی از افراد به سراغ پزشکان زیبایی می‌روند و با صرف هزینه این موارد را حل می‌کنند اما اگر شما دوست دارید با بودجه‌ای کم و به راحتی خودکفا باشید بهتر است ماسک‌های خانگی  را بشناسید و از آنها برای داشتن پوستی زیبا و شاداب بهره بگیرید.

ماسک نشاسته و گلاب واقعا معجزه می‌کند؟!

اگر صورت شما لک دارد، اگر جای جوش روی آن مانده است، اگر به دنبال جوانسازی و سفت شدن پوست صورتتان هستید بهتر است به ماسک نشاسته و گلاب ایمان بیاورید! شما هر چقدر هم با مواد آرایشی در پی مخفی کردن اشکالات پوستی باشید ولی داشتن یک پوست صاف و سلامت و شاداب ارزش بیشتری دارد. پس دست از تنبلی بردارید و این ماسک را تهیه کرده و از آن استفاده کنید تا به مرور شاهد این باشید که مصرف لوازم آرایشی‌تان هم پایین خواهد آمد!

نشاسته با سخاوت‌مندی تمام مقدار زیادی فیبر، کلسیم و ویتامین A و B دارد و به راحتی می‌تواند فعالیت غدد چربی موجود در پوست را تنظیم کند تا صورت شما چربی کمتری داشته باشد و در نتیجه شاهد کاهش جوش باشید! ضمن اینکه ویتامین C موجود در نشاسته یک لایه‌برداری ملایم هم انجام می‌دهد و به مرور سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. پروتئین‌هایی در نشاسته وجود دارد که کلاژن سازی را در سطح پوست افزایش می‌دهد و کلاژن هم که خوب می‌دانید برای جوانتر شدن پوست و سفت شدن آن خیلی لازم است.

گلاب هم که معرف حضور است! خاصیت ضدالتهابی آن و همچنین میزان رطوبت‌رسانی بالایی که دارد برای داشتن یک پوست شاداب و جوان خیلی مفید است. اگر صورت شما جوش دارد یا اینکه دچار اگزما می‌شوید بهتر است از گلاب غافل نشوید و حتما آن را به صورت مستمر استفاده کنید. حضور گلاب در کنار نشاسته مکملی برای لایه‌برداری، کاهش چین و چروک‌های سطحی پوست و رفع التهابات است و شما با چند بار مصرف پی در پی این ماسک تغییرات خوبی در پوست خود مشاهده خواهید کرد که دیگر دل از آن نمی‌کنید!

رفع فوری لک و جای جوش با این فرمول جادویی

نشاسته و گلاب را چطور استفاده کنیم؟

مقداری نشاسته را که بهتر است از نوع نشاسته گل یا گندم باشد با کمی گلاب مخلوط کنید. آن را خوب هم بزنید تا ترکیبی یک دست داشته باشید.

صورتتان را بشویید و خشک کنید.

با قلم مویی کاملا تمیز از ماسکی که تهیه کرده‌اید در تمام نواحی صورت به جز دور چشم و دور لب بمالید.

نیم ساعت زمان بدهید تا ماسک روی صورت بماند و عمل تغذیه رسانی و تاثیرگذاری را انجام بدهد.

بعد از طی این مدت صورتتان را با آب سرد بشویید و با حوله‌ای تمیز یا دستمال کاغذی آن را خشک کنید.

بهتر است بعد از عملیات ماسک گذاری و شستشو از یک کرم مرطوب کننده هم روی صورتتان بمالید.

هفته‌ای یک بار از این ماسک استفاده کنید و شاهد پوستی جذابتر، زیباتر و شاداب‌تر باشید! به مرور با لک‌ها، جای جوش‌ها و چین و چروک‌های ریزتان خداحافظی خواهید کرد!

راهنماتو

+