به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در همایش ویژه مشارکت مردم در انتخابات در رودبار با اشاره به شهدای والامقام این شهرستان اظهار کرد: نقش رودبار در شکل گیری، قوام و دوام انقلاب اسلامی بی نظیر است. عباسی با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های رودبار در بخش‌های مختلف بیان کرد: حلقه‌های مفقوده در […]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در همایش ویژه مشارکت مردم در انتخابات در رودبار با اشاره به شهدای والامقام این شهرستان اظهار کرد: نقش رودبار در شکل گیری، قوام و دوام انقلاب اسلامی بی نظیر است.

عباسی با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های رودبار در بخش‌های مختلف بیان کرد: حلقه‌های مفقوده در رودبار باید احصا و به هم پیوند داده شود.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در توسعه شهرستان افزود: همراهی و مشارکت مردم در پیشرفت و توسعه رودبار همگام با مردم مورد توجه است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی تبلور یافته است، گفت: نظام اسلامی برخاسته از اراده راستین مردم است.

وی با تاکید بر امنیت و سلامت انتخابات افزود: نظام اسلامی و دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در راستای سالم سازی و امنیت انتخابات برداشته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه هر رأی مردم یک تیر بر چشم دشمن است، گفت: آرای مردم و مشارکت حداکثری سرنوشت نظام اسلامی را رقم می‌زند.

عباسی با بیان اینکه مبانی نظام بر مکتب عاشورا، امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی استوار است، اضافه کرد: مکتب نظام اسلامی تحول ساز و توسعه مند است.

وی با اشاره به نگاه توسعه آفرین دولت سیزدهم افزود: دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور دل به برجام و کشورهای اروپایی و آمریکا نبست.

استاندار گیلان از سرمایه گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومانی در حوزه اقتصاد دریامحور در این استان خبر داد و اضافه کرد: صنعت کشتی سازی در سواحل خزر رونق می‌گیرد.

عباسی از بهره برداری باقیمانده آزادراه رشت _ قزوین تا پایان سال خبر داد و بیان کرد: آزادراه رشت _ قزوین در محدوده شهر رودبار با در نظر گرفتن معیشت و اقتصاد بازارچه زیتون این شهر تعریف شده است.

وی از صادرات زیتون رودبار به روسیه خبر داد، افزود: قرارداد خوبی برای صادرات زیتون رودبار به روسیه در سفر اخیر هیأت اقتصادی گیلان به این کشور بسته شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه توسعه روستایی در استان در اولویت قرار گیرد، گفت: دهیاران خط مقدم توسعه و پیشرفت روستاها هستند و باید دنبال منافع روستاییان باشند.

عباسی با بیان اینکه پیمانکار معدن سنگرود توانایی فعال سازی این مجموعه را نداشت، اضافه کرد: پیمانکار معدن سنگرود رودبار سرمایه این منطقه را معطل کرده بود که برکنار شد.

وی با تاکید بر لزوم احیای معدن سنگرود افزود: ساماندهی و فعال سازی معدن سنگرود بر عهده وزارت صمت گذاشته شد.

استاندار گیلان از راه اندازی مجتمع پتروشیمی در لوشان خبر داد و اضافه کرد: مجتمع پتروشیمی لوشان با اعتبار و سرمایه گذاری ۴۱ هزار میلیارد تومان راه اندازی می‌شود.

عباسی با اشاره به وجود معادن عظیم در شهرستان رودبار بیان کرد: درآمد و عوائد معادن رودبار صرف توسعه و پیشرفت شهرستان شود و آقای فرماندار باید این موضوعات را به عنوان مصوبه پیگیری کند.

وی با اشاره به لزوم برپایی انتخابات سالم و امن افزود: مسؤولان دولتی و دستگاه‌های اجرایی دنبال جانبداری و طرفداری از شخص و یا کاندیدایی نیست.

منبع: مـهر