بدون معطلی این فرد را سرمربی پرسپولیس کنند/ وزیر دنبال اثبات حزب‌اللهی بودن خودش است
بدون معطلی این فرد را سرمربی پرسپولیس کنند/ وزیر دنبال اثبات حزب‌اللهی بودن خودش است

امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره دیدار امشب تیم ملی برابر امارات به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: این بازی برای ما خیلی مهم نیست. ما صعود کرده ایم. یک اتفاقی در فوتبال آسیا آنهم در سطح دو افتاده است که ما از تیم‌هایی هراسان هستیم که قبلا قدرتی نداشتند. این نشان می‌دهد ما […]

- بدون معطلی این فرد را سرمربی پرسپولیس کنند/ وزیر دنبال اثبات حزب‌اللهی بودن خودش است

امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره دیدار امشب تیم ملی برابر امارات به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: این بازی برای ما خیلی مهم نیست. ما صعود کرده ایم. یک اتفاقی در فوتبال آسیا آنهم در سطح دو افتاده است که ما از تیم‌هایی هراسان هستیم که قبلا قدرتی نداشتند. این نشان می‌دهد ما در ساختارسازی به جلو حرکت نکرده ایم. بازیکنان دو دوره قبلی الان شاخص‌ترین نفرات ما هستند. یک زمانی در خط میانی ما، کریم باقری بازی می‌کرد و در چپ و راست ما نفراتی نام آور بودند؛ نفراتی چون مهدی مهدوی کیا، زرینچه، سعداوی، ورمزیار، شاهرودی و میناوند. امروز ما یک سردرگمی در خط میانی داریم. خستگی را در ساق بچه‌ها داریم و عدم انطباق تاکتیک و تکنیک داریم. فقط یک قایدی تکنیکی داریم که نشان داده چقدر قابلیت دارد. ما در جا زده ایم و فوتبال آسیا متحول شده است. 

وی افزود: عراق گریبان ژاپن را می‌گیرد و هنگ کنگ هم ما را عذاب می‌دهد. چین با همه سرمایه گذاری هایش نشان داد در ورزش‌های غیر رزمی نمی‌تواند کاری کند. ما اگر در آسیا دچار حادثه می‌شویم، در جهان چه حرفی داریم؟ ما دل مان خوش است برویم جام جهانی در دور اول حذف شویم. 

وی گفت: من بازی‌ها را سخت نمی‌بینم، ولی سهل هم نمی‌بینم. ما بضاعت این را داریم قهرمان شویم. اگر هر بازیکن لژیونر تفکر مربی خود در باشگاهش را بیاورد و به هماهنگی با بقیه نرسد،  باید قلعه نویی پاسخ دهد. در سطح بالای حرفه‌ای برای ایجاد هارمونی دو بازی لازم است، اما ما بعد از دو بازی این هارمونی را نداریم.

عابدینی در ادامه به «اطلاعات آنلاین» گفت: امیر قلعه نویی در یک بخش خیلی راست می‌گوید. همه صبر کردیم زمین بخورد و هورا بکشیم. اگر او زمین بخورد یعنی مربیان داخلی زمین خورده اند. تا کی می‌خواهیم برای چشم سبز‌ها سینه بزنیم؟ به جای کینه ورزی او را حمایت کنیم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره وضعیت این باشگاه گفت: من فکر می‌کردم آقای کیومرث هاشمی بضاعت تصمیم گیری دارد، اما اصلا ندارد. سردرگمی در پرسپولیس ریشه در عملکرد وزارت ورزش دارد. من می‌ترسم گریبان استقلال را هم بگیرد. آقای هاشمی آیا نمی‌توانید این مشکلات را جمع کنید؟ از روزی که آمده دو تا بخشنامه داده که بگوید حزب اللهی هستم. مگر کسی در حزب اللهی بودن شما شک دارد. یک وزیر باید سازماندهی و تفکرش باید برای پیشرفت ورزش باشد نه برای اثبات حزب اللهی بودن خودش. در زمینه کار‌های فرهنگی و معنوی آدم و بخش زیاد داریم، شما باید برای ورزش در بحث فنی برنامه ریزی کنید.

وی درباره سرمربی نداشتن پرسپولیس و نگرانی های هوادارانش گفت: من بودم معطل نمی‌کردم و مهدی تارتار را می‌آوردم. سالم است، با اخلاق است و فوتبال هم بلد است. باید به برانکو احترام بگذاریم و از او خداحافظی کنیم. مربی خارجی را برای آخر فصل بگذارند. کریم باقری قبول نمی‌کند و مهدوی کیا هم بضاعت سرمربیگری پرسپولیس را ندارد. محمود کلهر و حمید درخشان دارد. منتهی درخشان آنقدر دشمن دارد که نمی‌آید. حتی کلهر هم نمی‌پذیرد.

منبع: اطلاعات انلاین