در پایان دو دیدار باقی‌مانده مرحله یک چهارم نهایی تنیس گرنداسلم استرالیا، دنیل مدودف روس و الکساندر زورف آلمانی به ترتیب با برتری مقابل هوبرت هورکاچ لهستانی و کارلوس آلکاراس اسپانیایی، راهی دیدار نیمه نهایی شدند. در دیدار نخست امروز (چهارشنبه) دنیل مدودف روس در دیداری که ۴ ساعت به طول انجامید در ۵ ست […]

- نابغه تنیس در ملبورن شکست خورد/ زورف آلمانی مسافر نیمه‌نهایی شد

در پایان دو دیدار باقی‌مانده مرحله یک چهارم نهایی تنیس گرنداسلم استرالیا، دنیل مدودف روس و الکساندر زورف آلمانی به ترتیب با برتری مقابل هوبرت هورکاچ لهستانی و کارلوس آلکاراس اسپانیایی، راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

در دیدار نخست امروز (چهارشنبه) دنیل مدودف روس در دیداری که ۴ ساعت به طول انجامید در ۵ ست به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ از سد هوبرت هورکاچ لهستانی گذشت و برای هشتمین مرتبه در دوران حرفه‌ای خود راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات گرنداسلم شد.

اما در دیگر دیدار حساس این مرحله، الکساندر زورف آلمانی در یک دیدار مهیج و بر خلاف انتظارات دست به کار بزرگی زد و با نتیجه قاطع ۳ بر یک از سد کارلوس آلکاراس نفر دوم برترین تنیسورهای جهان از اسپانیا گذشت.

زورف در ست‌های اول و دوم این مسابقه، با نتایج قاطع ۶ بر یک و ۶ بر ۳ از سد آلکاراس گذشت و ۲ بر صفر پیش افتاد. در ست سوم نیز زورف ۵ بر ۲ پیش افتاد و در شرایطی که می‌توانست این ست را نیز ۶ بر ۲ به سود خود تمام کند، بریک شد تا در نهایت پس از تساوی ۶ بر ۶ کار در ست سوم به تایبریک کشیده شود و آلکاراس به برتری برسد.

در ست چهارم زورف بار دیگر قدرتمند ظاهر شد و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید تا در مجموع با برتری ۳ بر یک مقابل آلکاراس، حریف دنیل مدودف در مرحله نیمه نهایی شود.

پیش از این نواک جوکوویچ صرب و یانیک سینر ایتالیایی به ترتیب با شکست تیلور فریتس آمریکایی و آندری روبلف روس راهی دیدار نیمه نهایی شده بودند.

منبع: خبـر ورزشی