به گزارش خبرنگار زیرنویس از قطر، علیرضا بیرانوند در نشست خبری قبل از بازی با ژاپن در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: خیلی خوشحالم که خیلی از رسانه‌های کشورهای مختلف اینجا هستند که نشان دهنده بزرگی بازی فردا است. همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند، بازی می‌توانست در فینال باشد و حیف است که یکی […]

به گزارش خبرنگار زیرنویس از قطر، علیرضا بیرانوند در نشست خبری قبل از بازی با ژاپن در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: خیلی خوشحالم که خیلی از رسانه‌های کشورهای مختلف اینجا هستند که نشان دهنده بزرگی بازی فردا است. همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند، بازی می‌توانست در فینال باشد و حیف است که یکی از این دو تیم حذف شود.

وی افزود: ژاپن نشان داده که پیشرفت کرده و بازیکنان بزرگی دارد که در تمام تیم‌های مطرح دنیا بازی می‌کنند. ما برای موفقیت به اینجا آمدیم و می‌خواهیم اتفاق مهمی برای مردممان رقم بزنیم. این برای دومین بار است که به ژاپن در مرحله حذفی می‌خوریم. در بازی قبلی باختیم و فردا بازی سختی مقابل آن‌ها داریم.

دروازه بان شماره یک تیم ملی گفت: ما تایم کمی برای ریکاوری داشتیم و به آن ۷۲ ساعت قانونی نرسیدیم ولی با کادرفنی و پزشکی خوبی که داریم به خوبی ریکاوری کردیم و آماده بازی فردا هستیم. فردا دعای ۸۰ میلیون ایرانی پشت ماست و فردا می‌خواهیم کاری کنیم که دل مردم شاد شود.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا مانند بازی قبلی قول درخشش در ضربات پنالتی می‌دهد، گفت: گذشته‌ها گذشته است. ما فردا بازی مهمی داریم و این ریکاوری که باید انجام دهیم به بازیکنان ایران برمی‌گردد. ما باید ذهنمان را آماده کنیم. ما بازیکنان بزرگی داریم که ذهن قوی‌ای داریم و می‌توانیم با آمادگی در بازی فردا حاضر شویم. سخت است خصوصا این که بازی قبلی ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم و شما این موضوع را در بدن بازیکنان دیدید. این موضوع سخت است اما ذهن ما می‌تواند کمک کند. من امروز زمانی که بازیکنان را دیدم، آماده بازی فردا بودند.

دروازه بان تیم ملی در مورد از مردم خواست فردا انرژی مثبت برای تیم بفرستند:  مردم فردا به ما انرژی مثبت می فرستند و ۷۰-۸۰ میلیون با انرژی خودشان باعث می شوند تا ما کار بزرگی انجام دهیم و انشاالله خوشحالی را به آنها هدیه دهیم.

منبع خبر: رکنـا