به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف دو دستگاه قاچاق در محدوده شمال تهران شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید چندین دستگاه موتور سیکلت قاچاق در نمایشگاه خودوریی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف دو دستگاه قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید چندین دستگاه موتور سیکلت قاچاق در نمایشگاه خودوریی در شمال تهران نگهداری می شود. که توسط مامورین با حضور درمحل مورتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند.

جناب سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفاء موتورها نموده و از ارائه اسناد و مدارک گمرکی اظهار عجز نمودند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکی رنگ بیکینگ و سوزوکی بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه میگردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا