مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت از اختصاص تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به خریداران شب عید صرفا از طریق اعتبارسنجی و بدون ضامن، سود و وثیقه خبر داد. قمری در مورد خرید اعتباری هم گفت: چه در نمایشگاه‌های بهاره و چه در حدود ۲۷ هزار فروشگاهی که برای فروش شب عید ثبت نام کرده‌اند مردم […]

 مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت از اختصاص تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به خریداران شب عید صرفا از طریق اعتبارسنجی و بدون ضامن، سود و وثیقه خبر داد.

قمری در مورد خرید اعتباری هم گفت: چه در نمایشگاه‌های بهاره و چه در حدود ۲۷ هزار فروشگاهی که برای فروش شب عید ثبت نام کرده‌اند مردم با اعتبارسنجی از طریق بانک‌ها می‌توانند در اسفند ماه خرید و پول را در اردیبهشت ماه پرداخت کنند. این خرید اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان (نفری) بدون ضامن، سود و وثیقه است و صرفاً با اعتبارسنجی انجام می‌شود.

این طرح جدید دولت اما با واکنش‌های زیادی در شبکه های مجازی مواجه شد، برخی از آن استقبال کردند و برخی نیز انتقاداتی را در خصوص آن مطرح کردند.

یک کاربر به نام بهنام سلیمان بیگی در این خصوص نوشت: ۲۰میلیون ‎وام خرید ‎شب عید میدن. اسفند میدن، اردیبهشت پس میگیرن. من اصلا کاری ندارم که کارمون از وام خرید مسکن رسیده به وام خرید اجیل و میوه، فقط بهم بگید کسی‌که اسفند پول نداره خب چرا یهو باید اردیبهشت داشته باشه؟!

برترین ها

+