فوتبالی‌ها در جریان سوژه روز گذشته فوتبال ایران هستند؛ باشگاه استقلال در فراری روبه‌جلو حقایق بازی مقابل مس رفسنجان را نادیده گرفت و به جای پذیرش اشتباهات و ایرادات فنی خود زمین و زمان را مقصر شکست و حذف از جام حذفی دانست. استقلال به همین هم بسنده نکرد و نه فقط حریف بلکه کل […]

- آقای فدراسیون! مگر قرار نبود جلوی جنگ بیانیه را بگیرید؟ نتیجه جریمه‌کردن‌هایتان چه شد؟

فوتبالی‌ها در جریان سوژه روز گذشته فوتبال ایران هستند؛ باشگاه استقلال در فراری روبه‌جلو حقایق بازی مقابل مس رفسنجان را نادیده گرفت و به جای پذیرش اشتباهات و ایرادات فنی خود زمین و زمان را مقصر شکست و حذف از جام حذفی دانست. استقلال به همین هم بسنده نکرد و نه فقط حریف بلکه کل فوتبال ایران را زیر سوال برد و از همین حالا جوسازی برای دربی را شروع کرد؛ رفتاری که فقط تعبیر به ترس از شکست احتمالی می‌شود و به نظر می‌رسد استقلال با استفاده از این باخت، برای دربی پیش رو مظلوم‌نمایی پس‌انداز کرد!

در همین ارتباط بخوانید: زشت‌ترین بیانیه تاریخ؛ ماست‌مالیِ حذف از حذفی، مظلوم‌نمایی برای دربی/ همه دنیا مقصرند، شما خوبید!

پس از اشتباه بزرگ کادر مدیریتی استقلال که اصلا نیازی به واکنش نداشت، باشگاه مس رفسنجان در مقام پاسخگویی برآمد تا از حق خود دفاع کند.

هرچند باشگاه مس محترمانه آمار و ارقام این بازی را منتشر کرد، اما در این ماجرا سوال اینجاست که مگر قرار نبود فدراسیون و کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق جلوی بیانیه‌نویسی را بگیرند؟ مگر قرار نبود شدت جریمه‌ها به گونه‌ای باشد که این کار زشت ادامه پیدا نکند؟ مگر هزار بار هشدار ندادیم که چیزی که فردا در پی این بیانیه‌نویسی‌ها خراب می‌شود -یعنی همان اعتماد عمومی و همان لذت بردن از فوتبال که حق همه نسل‌هاست- خیلی باارزش‌تر از یک مسابقه و سه امتیاز آن است؟!

چرا یک بار برای همیشه با این پدیده شوم برخورد نمی‌کنید؟ چرا کاری نمی‌کنید که اساسا جوسازی در فضای رسانه و بیانیه‌نویسی برای پوشاندن کمبودها و اشتباهات خود به طور کلی از دایره ذهنی توجیهات این نامدیران خارج شود؟

به امید آن روز که همه از فوتبال لذت ببرند و برنده و بازنده به هم احترام بگذارند و کمبودها و ایرادات خود را گردن این و آن نیاندازند.

بیشتر بخوانید: جنگ قبل از دربی بالا گرفت؛ حمله باشگاه پرسپولیس به استقلال/ مشخصا از تقابل با ما ترس دارید!

منبع: خبـر ورزشی