حضور حجاب بانان در فرودگاه‌ها خبرساز شد
حضور حجاب بانان در فرودگاه‌ها خبرساز شد

ایلنا نوشت، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران همچنین درباره حضور حجاب‌بان‌ها در فرودگاه‌های کشور و نحوه انتخاب این افراد و آموزش‌های لازم به حجاب‌بان‌ها برای رفتار با مسافران با توجه به همزمانی ایام نوروز با ایام ماه رمضان تاکید کرد: حضور حجاب‌بان در فرودگاه‌های کشور تابع قوانین و مقررات کشور است و […]

- حضور حجاب بانان در فرودگاه‌ها خبرساز شد

ایلنا نوشت، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران همچنین درباره حضور حجاب‌بان‌ها در فرودگاه‌های کشور و نحوه انتخاب این افراد و آموزش‌های لازم به حجاب‌بان‌ها برای رفتار با مسافران با توجه به همزمانی ایام نوروز با ایام ماه رمضان تاکید کرد: حضور حجاب‌بان در فرودگاه‌های کشور تابع قوانین و مقررات کشور است و این افراد از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتخاب می‌شوند و در تمام بخش‌های ارشاد و انتظامی رفتار افراد تابع مقررات تعیین شده‌است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قاعدتا این افراد باید آموزش دیده باشند، گفت: این افراد برای رفتار با مسافران باید آموزش دیده باشند و رفتار با مسافران باید در چارچوب متانت اسلامی باشد و تا کنون هم با تنشی مواجه نبودیم.

نخجوانی با بیان اینکه مردم نسبت به قوانین کشور آگاهی دارند و ایران فهیم‌تر از این هستند که برای رعایت قانون به آنها تذکری داده شود، افزود: مردم قوانین حجاب را هم رعایت می‌کنند.

وی درباره اینکه آیا مسافران بد حجاب و بی‌حجاب امکان سوار شدن به هواپیما را ندارند، گفت: در این باره مسئولیتی برای اظهار نظر ندارم و مقام مسئول قانونی آن باید در این باره اظهار نظر کند و مرجع قانونی آن باید به این سوال پاسخ دهد، اگر قانونی در این باره تصویب شود قطعا به اجرا می‌رسد. اما در حال حاضر در فرودگاه چنین قانونی نداریم البته که باید نظم و انضباط در فرودگاه‌ها حاکم باشد.

منبع: اطلاعات انلاین