با شروع فصل لیگ برتر فوتبال آمریکا، وبسایت ترنسفرمارکت ارزش نقل و انتقالات ۱۲۲ بازیکن این لیگ را منتشر کرده است. لیونل مسی تابستان گذشته وارد MLS شد و هیاهوی رسانه‌ای قابل توجهی در آمریکای شمالی و فراتر از آن ایجاد کرد. با تاثیر فزاینده مسی در فروش کیت‌های اینترمیامی ارزش این بازیکن در ماه […]

- ارزش مسی کاهش یافت!

با شروع فصل لیگ برتر فوتبال آمریکا، وبسایت ترنسفرمارکت ارزش نقل و انتقالات ۱۲۲ بازیکن این لیگ را منتشر کرده است. لیونل مسی تابستان گذشته وارد MLS شد و هیاهوی رسانه‌ای قابل توجهی در آمریکای شمالی و فراتر از آن ایجاد کرد. با تاثیر فزاینده مسی در فروش کیت‌های اینترمیامی ارزش این بازیکن در ماه نوامبر ۳۵ میلیون یورو اعلام شد. اما اکنون ارزش او ۵ میلیون یورو کاهش پیدا کرده و به ۳۰ میلیون یورو است.

دومینیک بکر، مدیر اطلاعات ترنسفرمارکت در آمریکای شمالی گفت: «مسی همچنان ستاره MLS است و با وجود سنش، هنوز یکی از بهترین فوتبالیست‌های روی کره زمین است. اما سن عامل مهمی است، حتی برای مسی. او با آسیب‌های کوچک‌ دست و پنجه نرم می‌کند و کاهش رتبه اجتناب‌ناپذیر بود.»

ارزش دوستان مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس ۳۵ ساله نیز از ۳ میلیون یورو به ۲.۵ میلیون یورو کاهش پیدا کرده و ارزش سرگی کریوتسوف، مدافع ۳۳ ساله، نیز از ۲ میلیون یورو به ۱.۸ میلیون یورو رسیده است.

بیشتر بخوانید: مسی – رونالدو جدید در ال‌کلاسیکو؟

منبع: خبـر ورزشی