گم شدن تجهیزات پزشکی تیم ملی والیبال پس از سفر ۶۰ ساعته- اخبار والیبال|بسکتبال|هندبال
گم شدن تجهیزات پزشکی تیم ملی والیبال پس از سفر ۶۰ ساعته- اخبار والیبال|بسکتبال|هندبال

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های انتخابی المپیک در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران که در بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان قهرمانی را به دست آورد پس از اتمام پیکارها راهی برزیل […]

به گزارش پایگاه خبری زیرنویس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های انتخابی المپیک در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران که در بازی‌های آسیایی هانگژو عنوان قهرمانی را به دست آورد پس از اتمام پیکارها راهی برزیل شد و سرانجام پس از سفری تقریباً ۶۰ ساعته بامداد امروز به وقت برزیل به ریو رسید.

موضوع مهمی که در سفر ملی پوشان به ریو رخ داد، نرسیدن چمدان پزشکی به برزیل است. کاروان والیبال ایران برای پیگیری این موضوع چند ساعت در فرودگاه معطل ماند، اما به نتیجه‌ای نرسید.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران در شرایطی باید خود را برای مصاف با حریفان آماده کند که دستگاه‌های پزشکی همراه تیم نیست.

اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از استراحت و صرف صبحانه، ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی نخستین جلسه آنالیز و هماهنگی را برگزار خواهند کرد.

سیدمحمد موسوی عراقی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی، پوریا حسین‌خانزاده، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور، مبین نصری و آرمان صالحی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

۲۴ تیم شرکت کننده در مسابقات گروه مردان در سه گروه زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت:

گروه اول: برزیل (میزبان)، ایتالیا، ایران، کوبا ، اوکراین، آلمان، جمهوری چک و قطر
گروه دوم: ژاپن (میزبان)، آمریکا، اسلوونی، صربستان، ترکیه، تونس ،مصر و فنلاند
گروه سوم: چین (میزبان)، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک؛ بلژیک و بلغارستان

برنامه مسابقات ایران به شرح زیر است:

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲
ایران – آلمان، ساعت ۲۳:۳۰

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲
ایران – اوکراین، ساعت ۳

سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲
ایران – قطر، ساعت ۱۶:۳۰

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲
ایران – چک، ساعت ۱۶:۳۰

جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲
ایران – ایتالیا، ساعت ۲۰

شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲
ایران – برزیل، ساعت ۱۶:۳۰

یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲
ایران – کوبا، ساعت ۲۰

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم