اذعان منابع عبری به قدرت‌نمایی مقاومت و هلاکت فرمانده تیپ «ناحل»
اذعان منابع عبری به قدرت‌نمایی مقاومت و هلاکت فرمانده تیپ «ناحل»

رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که ۳ نفر از فرماندهان پلیس رژیم صهیونیستی در مناطق جنوبی از جمله فرمانده تیپ «ناحل» در جریان درگیری‌های امروز با مبارزان قسام کشته شدند.

 

به گزارش زیرنویس به نقل از شبکه خبری الجزیره، در جریان درگیری امروز میان رزمندگان مقاومت فلسطین، کانال ۱۲ عبری زبان از کشته شدن فرمانده تیپ ناحل خبر داد.

در همین ارتباط، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان کمین نیروهای مقاومت در ایست و بازرسی «الجمله» یک افسر گشتی یگان شناسایی در تیپ ناحل نیز به هلاکت رسید.

رسوایی بزرگ امنیتی در تیپ «ناحال»

همزمان با شروع طوفانی و برق آسای حملات موشکی حماس و رزمندگان گروه‌های مقاومت فلسطینی به شهرک‌های اشغالی و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی، روزنامه عبری «یسرائیل هیوم» از شکست امنیتی، حفاظتی و اطلاعاتی در پایگاه استقرار تیپ نظامیان ورزیده اسرائیلی موسوم به ناحال خبر داد.

بر پایه این گزارش، دو افسر ارشد ارتش صهیونیستی که با پوشش عادی و غیرنظامی و بدون مجوز توانستند وارد پایگاه آموزشی تیپ ناحال شوند و دو دستگاه جیپ «رانگلر» و ۴ اسلحه را از پایگاه به سرقت ببرند.

به اذعان یسرائیل هیوم، این بخشی از یک آزمایش حفاظتی نیروهای مستقر در این پادگان نظامی بود که به شکست و رسوایی بزرگ برای نظامیان این تیپ در مواجهه با نبردهای حساس به شمار می‌رود.

در خبری مرتبط، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت هلاکت ژنرال «شارون اسمان» فرمانده تیپ ناحال در پادگانی نظامی در مجاور شهرک نتنایا تأیید کرد.

افزایش آمار تلفات رژیم صهیونیستی در عملیات «طوفان الاقصی»

از سویی دیگر، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از افزایش شمار کشته‌های اسرائیلی در عملیات “طوفان الاقصی” به ۳۰۰ نفر خبر داد.

حملات موشکی صهیونیست‌ها به اردوگاه جبالیا

منابع فلسطینی ساعاتی پیش از حمله موشکی جنگنده‌های صهیونیستی به اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه در مجاورت با مرزهای فلسطین اشغالی خبر دادند. تاکنون گزارشی از جزئیات این حمله و شمار شهدا و مجروحان گزارش نشده است.

منبع: مـهر