محمد محبی خیلی در تیم روستوف پرفروغ ظاهر نشده است و مهدی قایدی هم بعد از حضور در اتحاد کلبا از نگاه ها دور شده است و پیراهن تیم ملی را از دست داده است. این دو در تعطیلات زمستانی تنها در صورتی می توانند به اردوی آبی برگردند که رضایتنامه آنها قطعی برای استقلال […]

- بازگشت دو ستاره به استقلال؛ سازمان لیگ اجازه نمی‌دهد!

محمد محبی خیلی در تیم روستوف پرفروغ ظاهر نشده است و مهدی قایدی هم بعد از حضور در اتحاد کلبا از نگاه ها دور شده است و پیراهن تیم ملی را از دست داده است.

این دو در تعطیلات زمستانی تنها در صورتی می توانند به اردوی آبی برگردند که رضایتنامه آنها قطعی برای استقلال صادر شود. بر اساس قوانین جدید وضع شده از سوی سازمان لیگ بازگشت لژیونرها به تیم های لیگ برتر به عنوان بازیکن قرضی ممنوع است. از سویی اگر اتحاد کلبا و روستوف به مهدی قایدی و محبی اجازه حضور در تیم استقلال را دهند، طلب پول رضایتنامه خواهند کرد که این موضوع هم از توان استقلال خارج است و هم استقلال به دلیل نزدیک شدن به سقف قرارداد نمی تواند برای بخدمت گیری این دو بازیکن هزینه کند.

قوانین جدید وضع شده از سوی سازمان لیگ حضور لژیونرها را در تیم های لیگ برتری را محدود کرده است و با این روند به نظر می رسد لژیونرها باید در فوتبال خارج از کشور فوتبال خود را به پایان ببرند.

منبع: خبـر ورزشی