اوضاع منچستریونایتد به شدت خراب است!
اوضاع منچستریونایتد به شدت خراب است!

ابررایانه BETSiE جدول لیگ برتر انگلیس را پیش‌بینی کرده و جایگاه منچستریونایتد تا پایان فصل بد خواهد ماند.

به گزارش زیرنویس، طبق آخرین پیش‌بینی‌های ابررایانه‌ای، منچستریونایتد بدترین نتیجه را در ۳۴ سال اخیر خواهد داشت. شیاطین سرخ روز شنبه با گل نیمه دوم دیوگو دالو موفق شدند شفیلدیونایتد را با نتیجه ۲-۱ شکست دهند. علیرغم این پیروزی، ابررایانه رتبه ۹ را برای منچستریونایتد در نظر گرفته است.

ابررایانه BETSiE باقیمانده فصل لیگ برتر را ۱۰۰۰۰۰ بار با استفاده از نتایج فصل‌های قبلی، فرم فعلی و موقعیت گلزنی شبیه‌سازی کرده است. طبق این آمار منچستریونایتد در جایگاه نهم جدول قرار خواهد گرفت، یک امتیاز کمتر از چلسی و برایتون. یونایتد از فصل ۱۹۸۹-۱۹۹۰ که در رده سیزدهم قرار گرفت تا این حد پایین نیامده بود.

تیم پس از شکست مقابل تاتنهام، آرسنال، برایتون و کریستال پالاس، بدترین شروع فصل خود را رقم زد. تیم اریک تن‌هاخ پس از کسب سه امتیاز مقابل شفیلدیونایتد در رده هشتم قرار دارد اما هنوز نتوانسته یکی از تیم‌های نیمه بالای جدول را شکست دهد. انتظار می‌رود شیاطین سرخ ۹ شکست دیگر در لیگ برتر را متحمل شوند و از جمع چهار تیم برتر بازمانند.

پیش‌بینی می‌شود نیوکاسل بار دیگر به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد و منچسترسیتی از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. ابررایانه  BETSiE معتقد است که آرسنال به عنوان نایب قهرمانی خواهد رسید و لیورپول با اختلاف یک امتیاز به جایگاه سوم می‌رسد.

تاتنهام، استون‌ویلا و برایتون می‌توانند به مرحله انتخابی مسابقات اروپایی (لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا) برسند، در حالی که شفیلدیونایتد، لوتون و بورنموث سقوط خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

اوضاع منچستریونایتد به شدت خراب است!

منبع: خبـر ورزشی