طلا و نقره پرتابگران نیزه ایران/ کسب ۲ مدال برنز در دوچرخه‌سواری و جودو
طلا و نقره پرتابگران نیزه ایران/ کسب ۲ مدال برنز در دوچرخه‌سواری و جودو

در مسابقه پرتاب نیزه کلاس F ۱۳ علی پیروج و سجاد نیک پرست با حریفانی از هند (۲ نفر)، ژاپن و تایلند رقابت کردند که در پایان، پیروج با رکورد ۶۳.۷۳ متر قهرمان شد و به مدال طلا دست یافت. همچنین نیک پرست با رکورد ۶۲.۹۲ متر صاحب مدال نقره شد و به عنوان نایب […]

- طلا و نقره پرتابگران نیزه ایران/ کسب ۲ مدال برنز در دوچرخه‌سواری و جودو

در مسابقه پرتاب نیزه کلاس F ۱۳ علی پیروج و سجاد نیک پرست با حریفانی از هند (۲ نفر)، ژاپن و تایلند رقابت کردند که در پایان، پیروج با رکورد ۶۳.۷۳ متر قهرمان شد و به مدال طلا دست یافت. همچنین نیک پرست با رکورد ۶۲.۹۲ متر صاحب مدال نقره شد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.پیروج و نیک پرست، آخرین نمایندگان ایران در روز دوم مسابقات رشته پارادوومیدانی بودند.

مدال برنز دلیر در پارادوچرخه سواری

همچنین در دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، سه نماینده پارادوچرخه سواری کشورمان رکاب زدند.

محمد دلیر پارادوچرخه سوار ایران در تایم تریل انفرادی یک کیلومتر و در کلاس B نابینایان و کم بینایان) با زمان ۱:۰۶.۳۴۳ دقیقه موفق به کسب مدال برنز شد. در این ماده رکابزنان کشور‌های چین و مالزی اول و دوم شدند.

امروز همچنین بهروز فرزاد و مهدی محمدی در یک کیلومتر کلاس c ۴ تایم تریل انفرادی کلاس B با رقبای خود به رقابت پرداخته و در نهایت جایگاه پنجم و هشتم را کسب کردند.

کسب مدال برنز پاراجودو توسط برچلو

 مهدی برچلو نماینده وزن منهای ۷۳ کیلوگرم کلاس J ۱ ایران امروز با پیروزی برابر حریف ازبکستانی خود توانست به مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست باید. 

او امروز در ابتدا مقابل حریف اندونزیایی شکست خورد و وارد جدول شانس مجدد شد. برچلو در ادامه توانست با شکست حریفان نپالی و تاجیکستانی خودش را به رده بندی برساند. 

او در رده بندی با شایستگی توانست حریف ازبک خود را شکست دهد تا دومین برنز پاراجودو ایران را به دست بیاورد.

گفتنی است که چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۳۰ مهرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه، به صورت رسمی آغاز شد و ورزشکاران ۴۴ کشور از قاره کهن با حمل پرچم کشور متبوع‌شان در ورزشگاه المپیک هانگژو رژه رفتند.کاروان کشورمان متشکل از ۲۱۰ورزشکار (۱۲۸ ورزشکار مرد و ۸۲ ورزشکار زن) با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایران، افتخار» در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی شرکت کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران