ساندرو تونالی، هافبک نیوکاسل به زودی به دلیل رسوایی شرط‌بندی در سری آ محروم می‌شود و همه برای نهایی کردن روند پرونده تلاش می‌کنند. روزنامه گاتزتا از جزئیات محرومیت این بازیکن ۲۳ ساله ایتالیایی به دلیل شرط‌بندی در مسابقات مختلف فوتبال، از جمله بازی‌های میلان و برشا در زمان حضورش در هر دو باشگاه، پرده […]

- چرا همه به دنبال محرومیت این ستاره فوتبال هستند؟

ساندرو تونالی، هافبک نیوکاسل به زودی به دلیل رسوایی شرط‌بندی در سری آ محروم می‌شود و همه برای نهایی کردن روند پرونده تلاش می‌کنند.

روزنامه گاتزتا از جزئیات محرومیت این بازیکن ۲۳ ساله ایتالیایی به دلیل شرط‌بندی در مسابقات مختلف فوتبال، از جمله بازی‌های میلان و برشا در زمان حضورش در هر دو باشگاه، پرده برداشت. روز دوشنبه وکلای تونالی با جوزپه چین دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا ملاقات کردند تا به توافق نهایی در مورد شرایط این هافبک دست یابند. او ممکن است ۱۰ ماه از میادین دور باشد. نمایندگان او به دنبال معامله‌ای مشابه با نیکولو فاجولی از یوونتوس هستند که به مدت هفت ماه از بازی محروم شده و مجبور به انجام خدمات توانبخشی و اجتماعی با کمپین‌های آگاهی بخشی خواهد شد.

تیم حقوقی تونالی گزارش پزشکی و روانپزشکی تایید شده‌ای را به فدراسیون ارائه کرد که در آن میزان اعتیاد این جوان ۲۳ ساله به قمار توضیح داده شده است. یوفا وضعیت را به دقت زیر نظر دارد و امیدوار است که فدراسیون فوتبال ایتالیا امروز حکم این بازیکن را صادر کند. هدف این است که نیوکاسل از میزان محرومیت تونالی قبل از شروع دیدارشان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند در عصر چهارشنبه مطلع باشد.

با این حال، دستیابی به این امر ممکن است دشوار باشد، زیرا چین در حال صحبت با دفتر دادستان عمومی تورین است تا در مورد بررسی تلفن همراه هافبک اطلاعاتی کسب کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی