نیازمند: ما و پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می‌جنگیم
نیازمند: ما و پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پیام نیازمند بعد از پیروزی ۹ بر صفر مقابل آلمالیق ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعیت این است که فکر می‌کنم تفاوت دو تیم اینقدر نبود. آلمالیق در ازبکستان بهتر بازی کرد. بعد از ۱۰ نفره شدن شیرازه تیم‌شان از هم پاشید و گل‌های بیشتری خوردند. دست تک تک […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، پیام نیازمند بعد از پیروزی ۹ بر صفر مقابل آلمالیق ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعیت این است که فکر می‌کنم تفاوت دو تیم اینقدر نبود. آلمالیق در ازبکستان بهتر بازی کرد. بعد از ۱۰ نفره شدن شیرازه تیم‌شان از هم پاشید و گل‌های بیشتری خوردند. دست تک تک هواداران درد نکند از راه دور آمده بودند ۵-۶ هزار نفر آمده بودند می‌دانم برای دیدن این بازی سختی کشیده بودند. خدا را شکر که  توانستیم خوشحال‌شان کنیم.

وی افزود: بانوان هم قدم‌شان خوب بود در بازی‌های لیگ شرایطش را ندارند اما اینجا توانستند بازی را از نزدیک ببینند.

نیازمند در مورد اینکه هواداران سپاهان می‌خواستند او پنالتی را بزند، گفت: نه، درست نبود، دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. پنالتی زدن اول تا سوم تیم مشخص است و باید در کورس آقای گلی باشند وجه خوبی نداشت که من بخواهم پنالتی بزنم. 

وی در مورد بازی با پرسپولیس در هفته آینده عنوان کرد: بازی با پرسپولیس حساسیت‌های خودش را دارد. دو تیم همیشه برای قهرمانی می‌جنگند، بالای جدول در کورس هستند. 

دروازه‌بان سپاهان در مورد پیروزی نیرو هوایی عراق مقابل الاتحاد گفت: با این نتیجه کارمان خیلی سخت شد و محکوم به برد هستیم. امیدوارم نیرو هوایی عراق را شکست بدهیم.

پایان پیام/





منبع: فارس