پیشکسوت پرسپولیس: زورمان به آسیا نمی‌رسد و باید روی لیگ تمرکز کنیم
پیشکسوت پرسپولیس: زورمان به آسیا نمی‌رسد و باید روی لیگ تمرکز کنیم

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص تساوی تیم پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردم که پرسپولیس در این بازی برای برد به زمین بیاید چرا که استقلال تاجیکستان ضعیف‌ترین تیم این گروه بود،‌ اما تیم پرسپولیس در این بازی نتوانست عملکرد خوبی از […]

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص تساوی تیم پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردم که پرسپولیس در این بازی برای برد به زمین بیاید چرا که استقلال تاجیکستان ضعیف‌ترین تیم این گروه بود،‌ اما تیم پرسپولیس در این بازی نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. یک مدافع چپ‌پای تخصصی در این تیم نبود به طوری که مجبور شده بودند از یک بازیکن راست پا در این منطقه استفاده کنند. به نظر من در شرایط فعلی باید لیگ قهرمانان آسیا را از لیگ برتر جدا کنیم چون دیگر شرایط بگونه‌ای است که زورمان به آسیا نمی‌رسد.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس چقدر شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارد، افزود: دیگر مهم نیست که پرسپولیس بتواند به مرحله بعد صعود کند یا نه چرا که حتی اگر این تیم از این گروه صعود هم بکند در مرحله بعدی قطعا حذف خواهد شد. با این وضعیت توقعی از پرسپولیس نمی‌رود و به نظرم بهتر است بین لیگ آسیا و لیگ داخلی تفکیک قائل شویم تا تمرکز روی بازی‌های داخلی باشد.تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور روند رو به رشد دارند و قطعا در ادامه راه مسابقات، نتایج آنها بهتر خواهد شد.

مهاجم دهه ۷۰ پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنی مثل نبیل باهویی مهاجم جدید پرسپولیس افزود: گل‌محمدی می‌گوید او را ندیده و نظری هم درباره این بازیکن برای جذب نداده است، اما اینکه چقدر برای جذب این بازیکن هزینه شده باید مشخص شود. وقتی یک بازیکن از نظر فنی نمی‌تواند به تیم کمک کند باید دلایل جذب او را در چیزهای دیگر دید!‌ البته این مسأله ارتباطی به پرسپولیس ندارد چرا که در همه تیم‌ها از این مسائل وجود دارد و حتی زمان برانکو هم دو بازیکن اوکراینی در چین حضور داشتند که حتی او به آنها بازی نمی‌داد. گل‌محمدی چند بازیکن می‌خواست اما باشگاه به بهانه اینکه پول ندارد یا سقف بودجه‌اش پر شده آنها را جذب نکرد و حالا دست سرمربی خالی است.

اصلانیان در مورد اینکه سپاهان حریف هفته آینده پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند خاطرنشان کرد: به نظر من سپاهان الان در بهترین وضعیت قرار دارد چرا که در یک بازی آسیایی ۱۱ گل زد که ۹ تای آن را پذیرفتند! همین حالا اگر یک تیم لیگ چهار هم مقابل تیم‌های ایرانی قرار بگیرد زدن ۹ گل به آن سخت است وای به حال اینکه حریف یک تیم خارجی باشد. سپاهان مهره‌های خیلی خوبی دارد و کادر فنی این تیم شرایط فوتبال ایران را به خوبی بلد است. پیش‌بینی من این است که بازی پرسپولیس و سپاهان قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد. استقلال با اینکه بالای جدول است اما این تیم اقتصادی بازی می‌کند و خیلی سخت امتیاز می‌گیرد و به همین دلیل فکر می‌کنم که این تیم در ادامه به مشکل خواهد خورد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حواشی رخ داده در چند وقت اخیر و درگیری‌های کلامی بین اعضای پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: این حواشی کار را سخت می‌کند اما قبل از هر چیز باید به بحث‌های مطرح شده در چند وقت اخیر اشاره کنم. این بحث ناهار بازیکنان پرسپولیس واقعا به حیثیت و اعتبار این باشگاه ضربه می‌زند چرا که بازیکنان این تیم آنقدر ثروتمند هستند که هر کدام از آنها می‌توانند یک رستوران داشته باشند. درباره حواشی بین پرسپولیس و استقلال هم باید بگویم که این دعواها باعث می‌شود سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به آن ورود کنند و حتی شنیده‌ام که شاید دربی را بدون تماشاگر برگزار کنند چون اینگونه ترور شخصیتی این افراد تا به حال وجود نداشته است. من شنیده‌ام برای جلوگیری از حواشی و درگیری‌های احتمالی شاید دربی را بدون تماشاگر برگزار کنند و فکر می‌کنم باید یک نشست صمیمانه بین مربیان دو تیم برگزار شود چرا که در غیر این صورت نمی‌شود دربی و حواشی آن را کنترل کرد.

پایان پیام/





منبع: فارس