به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی در خصوص گمانه‌زنی‌های مطرح شده در خصوص تعطیلی زمین تنیس این مجموعه اظهار کرد: این زمین‌ها یک بهره‌بردار داشت که به مدت سه سال زمین‌ها در اختیارش بود، ولی به جهت اتمام قرارداد مجموعه ورزشی شهید شیرودی، زمین‌ها را از این بهره‌بردار […]

خمارلو: تعطیلی زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید شیرودی به دلیل اتمام قرارداد بهره‌بردار بود
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی در خصوص گمانه‌زنی‌های مطرح شده در خصوص تعطیلی زمین تنیس این مجموعه اظهار کرد: این زمین‌ها یک بهره‌بردار داشت که به مدت سه سال زمین‌ها در اختیارش بود، ولی به جهت اتمام قرارداد مجموعه ورزشی شهید شیرودی، زمین‌ها را از این بهره‌بردار تحویل گرفت.

وی ادامه داد: این باعث شد تا زمین ۴۸ ساعت تعطیل شود. تا انجام فرایند مزایده بعدی که یک ماه بعد است، زمین‌های تنیس در اختیار معاونت ورزشی مجموعه ورزشی شهید شیرودی است و به فعالیت می‌پردازد.

خمارلو در خصوص گمانه‌زنی‌های مطرح شده مبنی بر تعطیلی زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید شیرودی خاطرنشان کرد: حواشی‌ای در خصوص تعطیلی زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید شیرودی مطرح شده است، اما این در حالی است که قرارداد بهره‌بردار این زمین تمام شده است و ما این زمین را تحویل گرفتیم. الان زمین‌ها فعال و در اختیار مجموعه است.  

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا