مقاومت عراق به پایگاه نظامی آمریکا حمله کرد +متن بیانیه
مقاومت عراق به پایگاه نظامی آمریکا حمله کرد +متن بیانیه

مهر به نقل از المیادین نوشت: در ادامه حمله‌های گسترده شامگاهی ضد اشغالگران در منطقه، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه اعلام کرد که در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، پایگاه آمریکا در حریر اربیل را هدف قرار داده است.  در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: در واکنش به جنایاتی که دشمن علیه ملت […]

- مقاومت عراق به پایگاه نظامی آمریکا حمله کرد +متن بیانیه

مهر به نقل از المیادین نوشت: در ادامه حمله‌های گسترده شامگاهی ضد اشغالگران در منطقه، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه اعلام کرد که در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، پایگاه آمریکا در حریر اربیل را هدف قرار داده است.

 در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: در واکنش به جنایاتی که دشمن علیه ملت فلسطین در غزه مرتکب می‌شود، رزمندگان مقاومت اسلامی در عراق، پایگاه اشغالگران آمریکایی در حریر در شمال عراق را با پهپاد هدف قرار دادند. این پهپادها به شکل مستقیم به هدف اصابت کردند.

مقاومت اسلامی عراق توضیح دیگری نداد.

این چهارمین حمله طی ساعات گذشته به محل استقرار اشغالگران آمریکایی در خاک سوریه و عراق به شمار می‌رود.

پیش‌تر نیز مقاومت اسلامی عراق از حمله‌های جداگانه پهپادی به پایگاه آمریکایی «التنف» در مرز سوریه، اردن و عراق و حمله موشکی به محل استقرار نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو واقع در دیر الزور واقع در شرق سوریه خبر دادند.

پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق طی چند هفته اخیر، چندین بار مورد حمله موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حمله‌ها به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

در همین راستا، لری جانسون، تحلیلگر سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اذعان کرده است که سربازان آمریکایی به دلیل حمله‌های مداوم به پایگاه‌های نیروهای آمریکایی در خاورمیانه کشته می‌شوند.

وی گفت: آنها دائماً در معرض حمله‌های راکتی و پهپادی هستند. ارتش آمریکا متحمل تلفاتی شده است، اما آنها را فاش نمی‌کند.

 

منبع: اطلاعات انلاین