محمدرضا خالدآبادی یکی از بازیکنان خبرساز استقلال در روزهای گذشته بوده است؛ دروازه‌بان ۲۲ ساله آبی‌پوشان با پیشنهاد باشگاه برای کاهش رقم قراردادش مواجه شد و از طرفی خودش راضی به این کار نبود. در این خصوص گفته شد که او به مدیران استقلال درخواست جدایی به‌صورت قرضی در نیم فصل و رفتن به خدمت سربازی را نیز […]

استقلال, دروازه بان استقلال, فوتبال, لیگ برتر - تأثیرگذاری سنگربانان روی عملکرد استقلال/ جانشین حسینی هم گل‌ نمی‌خورد

محمدرضا خالدآبادی یکی از بازیکنان خبرساز استقلال در روزهای گذشته بوده است؛ دروازه‌بان ۲۲ ساله آبی‌پوشان با پیشنهاد باشگاه برای کاهش رقم قراردادش مواجه شد و از طرفی خودش راضی به این کار نبود. در این خصوص گفته شد که او به مدیران استقلال درخواست جدایی به‌صورت قرضی در نیم فصل و رفتن به خدمت سربازی را نیز داده است.

با همه این مسائل اما خالدآبادی در روزهایی که سیدحسین حسینی در اردوی تیم ملی حضور دارد، برای استقلال به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت. او در بازی دوستانه روز گذشته استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان که با برتری تیمش خاتمه یافت، درون چارچوب ایستاد و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

خالدآبادی در شرایطی دیروز کلین‌شیت کرد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان اول و کاپیتان استقلال تا این‌جای رقابت‌های لیگ بیشتر آمار کلین‌شیت را در بین همه دروازه‌بان ها ثبت کرده است. حسینی از ۹ بازی گذشته استقلال ۶ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته و از این حیث در بین همه گلرهای لیگ برتری رکورددار است.

عملکرد خوب خالدآبادی جوان در بازی دیروز این نوید را به نکونام می‌دهد که دو دروازه‌بان با شرایط جسمانی مناسب را در اختیار دارد که می‌تواند در مواقع لزوم از آن‌ها بهره ببرد.

منبع: خبـر ورزشی