کمیته سازماندهی محلی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر از عرضه دومین سری بلیت‌های مسابقات این مسابقات که از فروش آن روز دوشنبه آغاز می‌شود، خبر داد. این اطلاعیه حدود دو ماه قبل از میزبانی این جام ملت‌های آسیاست که از ۱۲ ژانویه تا ۱۰ فوریه ۲۰۲۴ در ۹ ورزشگاه به انجام خواهد رسید. مرحله اول […]

- زمان عرضه بلیت‌های جام ملت‌های آسیا مشخص شد

کمیته سازماندهی محلی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر از عرضه دومین سری بلیت‌های مسابقات این مسابقات که از فروش آن روز دوشنبه آغاز می‌شود، خبر داد. این اطلاعیه حدود دو ماه قبل از میزبانی این جام ملت‌های آسیاست که از ۱۲ ژانویه تا ۱۰ فوریه ۲۰۲۴ در ۹ ورزشگاه به انجام خواهد رسید.

مرحله اول بلیت‌ها که در اکتبر گذشته راه‌اندازی شد، شاهد تقاضای زیادی از سوی هواداران بود و قطر، عربستان سعودی و هند در صدر کشورهایی قرار گرفتند که برای مسابقات قاره‌ای بلیت خریداری کردند.

در حالی که ۲۴ تیم از بهترین تیم‌های این قاره برای کسب عنوان قهرمانی آسیا با یکدیگر رقابت می‌کنند، سرعت هیجان در بین طرفداران جام ملت‌های آسیا در حال افزایش است و طرفداران ایرانی هم به دنبال خرید بلیت جام ملت‌ها هستند.

جام ملت‌های آسیا برای اولین بار در استادیوم‌هایی برگزار خواهند شد که سابقه میزبانی جام جهانی را دارند. قابل ذکر است که تمامی استادیوم‌ها مجهز به صندلی راحت هستند، از جمله صندلی‌هایی که با استفاده از ویلچر می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

تمامی بلیت‌های مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به صورت بلیت دیجیتال عرضه خواهد شد و برخلاف جام جهانی، طرفداران نیازی به «هایا» برای خرید بلیت ندارند.

منبع: خبـر ورزشی