رئال مادرید در جستجوی جانشینی برای کارلو آنچلوتی است و طبق آخرین گزارش‌ها شخصی در لیگ برتر را در نظر گرفته است. رئیس باشگاه فلورنتینو پرس تصمیم گرفته که قرارداد کارلو آنچلوتی را تمدید نکند زیرا آنطور که مشخص است مربی ایتالیایی قصد رفتن به برزیل را دارد. پرس به دنبال جایگزینی آنچلوتی با یکی […]

- سرمربی آینده رئال‌مادرید مشخص شد؟/ شاید این مرد از ایتالیا بیاید

رئال مادرید در جستجوی جانشینی برای کارلو آنچلوتی است و طبق آخرین گزارش‌ها شخصی در لیگ برتر را در نظر گرفته است. رئیس باشگاه فلورنتینو پرس تصمیم گرفته که قرارداد کارلو آنچلوتی را تمدید نکند زیرا آنطور که مشخص است مربی ایتالیایی قصد رفتن به برزیل را دارد.

پرس به دنبال جایگزینی آنچلوتی با یکی از هموطنانش است. به گزارش اسپورت، لوس بلانکوس با روبرتو دی‌زربی از برایتون تماس گرفته است. آنها معتقدند که دی‌زربی برای پرورش بازیکنان جوان‌تر عالی است و نشان داده که آماده است تا جهش بزرگی را در حرفه خود انجام دهد و برای عناوین بزرگ رقابت کند. نمی‌توان انکار کرد که کار دی‌زربی در برایتون واقعا خوب بوده است.

این گزارش اشاره می‌کند که اندریک فیلیپه تابستان امسال وارد می‌شود، کیلیان امباپه به خدمت گرفته می‌شود، و جونی کالافات در آستانه بستن قرارداد با دو ستاره دیگر برزیلی است. مذاکرات با دی‌زربی در مرحله اولیه است. چندین فصل پیش شایعه شده بود که دی‌زربی یکی از نامزدها برای سمت مربیگری بارسلوناست و پپ گواردیولا نیز به تمجید از او پرداخته بود. رئال مادرید همچنین با ژابی آلونسو برای بستن قرارداد مرتبط بوده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی