به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین زارع، آزادکار طلایی ایران در دیدار جامعه ورزش با رهبر انقلاب گفت: از حمایت‌های حضرتعالی از ورزش و ورزشکاران کمال تقدیر وتشکر را داریم و پیام‌های محبت آمیز شما درپی موفقیت‌های قهرمانان کشور عزیزمان همواره انگیزه ما را دوچندان […]

زارع در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی: پیام‌های محبت آمیز شما همواره انگیزه ما را دوچندان می‌کند
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین زارع، آزادکار طلایی ایران در دیدار جامعه ورزش با رهبر انقلاب گفت: از حمایت‌های حضرتعالی از ورزش و ورزشکاران کمال تقدیر وتشکر را داریم و پیام‌های محبت آمیز شما درپی موفقیت‌های قهرمانان کشور عزیزمان همواره انگیزه ما را دوچندان می‌کند.

متن صحبت‌های امیرحسین زارع، قهرمان کشتی آسیا و جهان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سلام علیکم

خداوند را شاکرم که بعنوان نماینده جامعه بزرگ ورزش در خدمت حضرتعالی فرصت صحبت پیدا کردم.

ابتدا ناراحتی، تاسف و تاثر خود را از مشاهده صحنه‌های دلخراش غزه ابراز داشته و این جنایات غیرانسانی را محکوم می‌کنیم.

از حمایت‌های حضرتعالی از ورزش و ورزشکاران کمال تقدیر وتشکر را داریم و پیام‌های محبت آمیز شما درپی موفقیت‌های قهرمانان کشور عزیزمان همواره انگیزه ما را دوچندان می‌کند.

 همانطوریکه حضرتعالی بار‌ها فرمودید امروزه ورزش و اتفاقات آن یک رویداد بزرگ اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی محسوب می‌شود.

شمار عظیم علاقمندان آن در سراسر جهان حاکی از نگاه کارشناسانه شما به این مقوله است و امروزه از ورزش می‌توان به عنوان یک ظرفیت بالقوه در ابعاد فوق استفاده کرد.

حضور قهرمانان رشته‌های ورزشی کشور عزیزمان و حساسیت رویارویی آن‌ها با رقبای خارجی می‌تواند در انسجام ملی و تعصب غرور مذهبی و ملی تاثیر گذار باشد.

در پایان جا دارد از تاکیدات حضرتعالی در خصوص حمایت از ورزش و ورزشکاران تشکر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا