به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اردنی‌ها ندای ابوعبیده را لبیک گفتند. گفته شده است که مردم اردن پس از سخنان ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام در امان به خیابان آمده و حمایت و همبستگی خود با مردم غزه و مقاومت فلسطین را اعلام کردند. ساعاتی پیش از تظاهرات مردم اردن، «ابوعبیده»، […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اردنی‌ها ندای ابوعبیده را لبیک گفتند.

گفته شده است که مردم اردن پس از سخنان ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام در امان به خیابان آمده و حمایت و همبستگی خود با مردم غزه و مقاومت فلسطین را اعلام کردند.

ساعاتی پیش از تظاهرات مردم اردن، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با قرائت بیانیه‌ای اعلام کرد در ۴۸ اُمین روز عملیات طوفان الاقصی مجاهدان ما در تمامی محورهای نبرد به رویارویی با اشغالگران اسرائیلی ادامه می‌دهند.

بیانیه ابوعبیده به شرح ذیل است:

به یاری خداوند از آغاز حمله زمینی به غزه ۳۳۵ خودروی زرهی دشمن (تانک، نفربر، بولدوزر و بیل مکانیکی) را به طور کلی یا جزئی منهدم کردیم که ۳۳ خودروی زرهی در ۷۲ ساعت اخیر منهدم شده است. مجاهدان ما در ۳ روز اخیر چندین عملیات بی‌نظیر را علیه اشغالگران اسرائیلی انجام داده و شماری از نیروهای دشمن را به قتل رساندند.

یکی از کمین‌ها روز گذشته در منطقه التوام بود که یک نفربر اسرائیلی تعدادی از نظامیان صهیونیست را پیاده کرد و مجاهدان ما به آن‌ها یورش برده و دست کم ۵ نظامی را به قتل رساندند. گروهی از نیروهای پیاده دشمن را در بیت حانون با بمب‌های ضدنفر هدف قرار دادیم.

یکی از مجاهدان ما ۸ نظامی اسرائیلی را در شرق بیمارستان رنتیسی در محله شیخ رضوان مورد حمله قرار داده و همه آن‌ها را به قتل رسانده یا زخمی کرد. مجاهدان ما روز گذشته گروهی از اشغالگران اسرائیلی را رصد کردند که در تلاش برای منفجر کردن دهانه یکی از تونل‌ها بودند که در حمله‌ای پیش‌دستانه آن‌ها را هدف قرار داده و این تونل را بمب‌گذاری و منفجر کردند و شماری از نظامیان دشمن را به قتل رسانده یا زخمی کردند.

امروز پنجشنبه گروهی از نیروهای دشمن قصد ورود به ساختمانی در محله زیتون را داشتند که مجاهدان ما آن‌ها را مورد حمله قرار داده و برجک تانک را که یک نظامی اسرائیلی روی آن قرار داشت، منفجر کردند.

مبارزان ما گروهی از نیروهای پیاده دشمن را مورد حمله قرار داده و آن‌ها را کشته یا زخمی کردند و به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشتند.

عملیات‌های قهرمانانه مجاهدان ما در میدان نبرد، افتخاری برای همه آزادگان جهان است. طرح دشمن مبتنی بر ویرانگری و قتل و کشتار همه است.

ما نقشه دشمن را برای پیروزی سریع در غزه خنثی کردیم و مجاهدان ما در مواضع خود مستقر هستند و برخی از آن‌ها ۳۰ روز است که در حال جهاد و پاسداری هستند و همچنان منتظر هستند. مجاهدان ما همچنان در حال وارد کردن ضربات سخت به دشمن هستند و از هر گوشه و کناری که دشمن گمان می‌کند آنجا را پاکسازی کرده، برای نیروهای آن بیرون می‌آیند.

مجاهدان ما شاهد عقب کشیدن اجساد نیروهای دشمن و سختی‌ها و مصیبت‌های آنان بودند و ما اعلام می‌کنیم که تلفات دشمن اگر بخواهد بیشتر از این به حملات خود ادامه دهد، هنوز شروع نشده و به مراتب سنگین‌تر خواهد شد.

برای نبرد طولانی آماده‌ایم / توافق آتش‌بس همانی بود که می‌خواستیم

آنچه دشمن برای طولانی شدن نبرد روی آن حساب می‌کند، ارتکاب قتل عام است و ما آمادگی خود را برای ادامه جنگ بدون توجه به اینکه تجاوز چقدر طول بکشد اعلام می‌کنیم. رهبری ترسوی دشمن تصمیم گرفت سربازان خود را در قلب اتش سوزان در غزه قرار دهد.

رهبران دشمن تصمیم گرفتند که این کشتار و جنایت را راه بیاندازند و نظامیان خود را در میانه این هولوکاست و جنایت قرار دهند.

منبع: مـهر