استعفای دسته جمعی در ارتش «صهیونیست ها» را شوکه کرد
استعفای دسته جمعی در ارتش «صهیونیست ها» را شوکه کرد

فارس نوشت: روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، چاپ فلسطین اشغالی امروز (شش آذر) از بحران در نیروی زمینی ارتش اسرائیل خبر داد و نوشت که نیمی که از نیروهای یک گروهان نظامی مستقر در غزه بعد از برکناری دو افسر نظامی، از ادامه خدمت انصراف داده‌اند. به نوشته این روزنامه، در اوج نبرد زمینی در غزه، نیروهای […]

- استعفای دسته جمعی در ارتش «صهیونیست ها» را شوکه کرد

فارس نوشت: روزنامه «یدیعوت آحارانوت»، چاپ فلسطین اشغالی امروز (شش آذر) از بحران در نیروی زمینی ارتش اسرائیل خبر داد و نوشت که نیمی که از نیروهای یک گروهان نظامی مستقر در غزه بعد از برکناری دو افسر نظامی، از ادامه خدمت انصراف داده‌اند.

به نوشته این روزنامه، در اوج نبرد زمینی در غزه، نیروهای یک گروهان ارتش اسرائیل برای مقابله با نیروهای حماس که کمین کرده بودند، وارد عمل شدند، اما هیچ حمایت آتش‌باری با توپخانه از آن‌ها صورت نگرفت و همین کار باعث شد که آن‌ها در حالی که در میان حجم آتش رزمندگان حماس گرفتار شده بودند، از منطقه نبرد عقب‌نشینی کنند.

طبق این گزارش، پس از عقب‌نشینی نظامیان، مقامات ارتش، فرمانده تیپ و معاون او را برکنار کردند که این اقدام با موجی از اعتراض در میان دیگر اعضای این گروهان همراه شد و سپس نیمی از آن‌ها تصمیم گرفتند که در محل خدمت خود حاضر نشوند.

منبع: اطلاعات انلاین