فروش محصول جدید کرمان موتور از فردا هفتم آذر آغاز خواهد شد و تا پایان آذر ادامه خواهد داشت. قیمت کی ام سی x5 از سوی این خودرو یک میلیارد و ۳۲۹ میلیون و یکصد هزار تومان و زمان تحویل اسفندماه اعلام شده است.کی ‌ام سی ایکس ۵ (KMC X5) یکی از جدیدترین محصولات کرمان […]

فروش محصول جدید کرمان موتور از فردا هفتم آذر آغاز خواهد شد و تا پایان آذر ادامه خواهد داشت. قیمت کی ام سی x5 از سوی این خودرو یک میلیارد و ۳۲۹ میلیون و یکصد هزار تومان و زمان تحویل اسفندماه اعلام شده است.
کی ‌ام سی ایکس ۵ (KMC X5) یکی از جدیدترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که به واسطه طراحی بسیار مدرن چهره و همچنین نمای مجلل کابینو همچنین برخورداری از امکانات روز و توان فنی مناسب، می‌تواند در اولویت خریداران شاسی بلندهای شهری میان‌قیمت در بازار ایران قرار بگیرد.
ماشین کی ‌ام ‌سی X5 از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز به سامانه تزریق مستقیم سوخت TGDi قدرتی برابر ۱۷۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر دریافت می‌کند. این میزان گشتاور از دور موتور ۱۸۰۰ دور در دقیقه در دسترس است و می‌تواند شتاب اولیه مهیجی برای کاربران این خودرو به ارمغان بیاورد. ضمنا موتور کی ‌ام ‌سی x5 به کمک یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT نیروی خود را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

فروش کی ام سی x5 اعلام شد

منبع: خبـرآنلاین