واکنش ممبینی به میزبانی النصر: همه باشگاه‌ها باید پروتکل‌های AFC را رعایت کنند
واکنش ممبینی به میزبانی النصر: همه باشگاه‌ها باید پروتکل‌های AFC را رعایت کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هدایت ممبینی پیش از بازی سپاهان و نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این آخرین میزبانی سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوارم با توجه به فضای موجود برنده شود و بتواند به دور دوم صعود کند. وی در خصوص اینکه اگر تیم‌های ایرانی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هدایت ممبینی پیش از بازی سپاهان و نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این آخرین میزبانی سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوارم با توجه به فضای موجود برنده شود و بتواند به دور دوم صعود کند.

وی در خصوص اینکه اگر تیم‌های ایرانی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند میزبانی آنها پابرجا خواهد بود، توضیح داد: قطعاً با توجه به تمهیدات موجود در مرحله بعدی می‌توانیم میزبانی بهتری داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص نارضایتی باشگاه پرسپولیس از میزبان النصر عربستان گفت: همه تیم‌ها باید پروتکل‌های میزبانی را رعایت کنند. امیدوارم روزی برسد که همه کیفیت خوبی را در میزبانی داشته باشند زیرا هرچه میزبانی بهتر باشد رضایتمندی بیشتر است. قطعاً این حالت برای فوتبال آسیا بهتر خواهد بود و امیدوارم مشکلاتی که در مرحله اول وجود داشت برای دور بعدی برطرف شود.

ممبینی در مورد اینکه هواداران سپاهان اعتقاد دارند فدراسیون فوتبال حمایت لازم را از این تیم به عمل نیاورده است، گفت: قطعاً فدراسیون حامی تمامی باشگاه‌های کشور است و این موضوع را هم نشان داده است. اکنون سپاهان اصفهان میزبان نیست بلکه سپاهان ایران میزبان است. جلساتی هم که در این راستا برگزار کردیم برای پشتیبانی از این باشگاه بوده. نساجی و پرسپولیس نیز نماینده ایران هستند و میزبانی آنها می‌طلبد که همه کمک کنند. فدراسیون فوتبال نیز همیشه پای کار است.

وی در مورد اینکه آیا ابلاغیه‌ای از کمیته انضباطی در مورد پرونده استقلال دریافت نشده است، توضیح داد: اگر ابلاغ شود آن را به باشگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد ارکان قضایی مستقل هستند و ما سعی نمی‌کنیم در کار اعضای آن که افرادی وزین و مشرف به مسائل حقوقی هستند دخالت کنیم. در کمیته اخلاق و انضباطی هر پرونده‌ای بیاید به سرعت ابلاغ خواهیم کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه بانوان هوادار سپاهان نسبت به غیبت در ورزشگاه‌ها اعتراض داشتند و دلیل این موضوع زیرساخت نداشتن استادیوم اصفهان است، عنوان کرد: خوشبختانه در بیشتر استان‌های ما همه شامل استانداری‌ها، وزارت کشور و شورای تأمین هر استان همکاری کردند تا بانوان وارد ورزشگاه شوند. جایی هم که مشکلی دارد باید این مسائل برطرف شود. فکر می‌کنم مشکلات اصفهان نیز حل می‌شود.

ممبینی در مورد اینکه آیا هدست داوران باید هفته آینده تهیه شود، گفت: قولی در مورد هفته آینده نمی‌دهم اما کارهایش را انجام می‌دهیم. یک جایی از دست ما خارج است اما تمام راهکارها در حال پیگیری در فدراسیون فوتبال است.

وی در مورد آخرین وضعیت انتخاب هیأت رئیسه سازمان لیگ خاطرنشان کرد: خود مجمع سازمان لیگ هیأت رئیسه را انتخاب می‌کند امیدوارم زودتر این کار انجام شود و روال کار پیش برود که از زمان مقرر و هر وقت نمایندگان باشگاه‌ها، هیأت‌ها و سایر افرادی که باید در مجمع حضور داشته باشند  این کار را انجام می‌دهند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس