وقتی کارلوس کیروش در اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ تصمیم بسیار بزرگی گرفت و در آستانه سفر تیم ملی به روسیه جهت شرکت جام جهانی ۲۰۱۸ روی نام سیدجلال حسینی و وریا غفوری قلم قرمز کشید، همه هواداران استقلال و پرسپولیس با تعجب به تصمیم سرمربی تیم ملی نگریستند و باورشان نمی‌شد که این دو […]

وقتی کارلوس کیروش در اواخر اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ تصمیم بسیار بزرگی گرفت و در آستانه سفر تیم ملی به روسیه جهت شرکت جام جهانی ۲۰۱۸ روی نام سیدجلال حسینی و وریا غفوری قلم قرمز کشید، همه هواداران استقلال و پرسپولیس با تعجب به تصمیم سرمربی تیم ملی نگریستند و باورشان نمی‌شد که این دو نفر جام جهانی را از دست داده‌اند.

در این میان وریا غفوری دوباره به تیم ملی دعوت شد و انگیزه پیدا کرد تا خداحافظی نکند اما دعوت‌نشدن جلال حسینی به دیدارهای تدارکاتی قبل از جام ملت‌های ۲۰۱۹ حجت را بر او تمام کرد که سرمربی تیم ملی دیگر تمایلی به استفاده از او ندارد و بر همین اساس تصمیمش را گرفت و در فاصله ۴۰ روز مانده تا جام ملت‌های آسیا امارات ۲۰۱۹ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. اتفاقی که یازدهم آذر ماه سال ۹۷ در زیرنویس منتشر شد و آن‌قدر مهم بود که ما یک صفحه کامل از روزنامه را به متن و حواشی این اتفاق اختصاص دادیم.

جلال حسینی روی حرف خودش ماند و دیگر در تیم ملی بازی نکرد اما افتخارات ملی فراوانی در کارنامه‌اش ثبت شده است؛ از بازی در جام جهانی گرفته تا سه مرتبه حضور در جام ملت‌های آسیا و البته بازی‌های آسیایی. مدافعی که انصافا یکی از بهترین و ماندگارترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس محسوب می‌شود.

مصاحبه سیدجلال سال ۱۳۹۷

منبع: خبـر ورزشی