ارز دیجیتال گوریلا که به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم ساخته شده، از زمان معرفی خود تاکنون بیش از ۳،۷۲۷ درصد رشد داشته است. این میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته نیز یک رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر، در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۹ دلار معامله می‌شود.best-meme-coins-to-watch-this-decemberیکی از دلایل اصلی […]

- گوریلا، میم کوین جدیدی که در بازار طوفان به پا کرد!

ارز دیجیتال گوریلا که به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم ساخته شده، از زمان معرفی خود تاکنون بیش از ۳،۷۲۷ درصد رشد داشته است.

این میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته نیز یک رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرد و در حال حاضر، در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۹ دلار معامله می‌شود.best-meme-coins-to-watch-this-decemberیکی از دلایل اصلی که باعث شده گوریلا در کانون توجه‌ها قرار بگیرد، این است که ابزارهای پیشرفته را یکپارچه کرده و مزیت منحصربه‌فردی را نسبت به رقبای خود ارائه می‌دهد.

اساساً، گوریلا یک اکوسیستم دیفای بین زنجیره‌ای است که یک لانچ پد IDO (عرضه اولیه دیفای)، یک ابزار سواپ توکن بین زنجیره‌ای، یک مجموعه NFT (توکن غیرقابل تعویض) و یک صرافی غیرمتمرکز با قابلیت‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
یکی دیگر از عوامل امیدوارکننده در مورد این میم کوین آن است که ارز دیجیتال GORILLA به عنوان توکن بومی در اکوسیستم گوریلا استفاده می‌شود. بنابراین، اگر پلتفرم گوریلا محبوب شود، انتظار می‌رود تقاضای قابل‌توجهی برای رمزارز آن هم وجود داشته باشد.با این حال و با وجود پامپ چشمگیر قیمت گوریلا، کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی هشدار می‌دهند.

۲۲۰

منبع: خبـرآنلاین