شکست زنان هندبالیست‌ ایران برابر شیلی
شکست زنان هندبالیست‌ ایران برابر شیلی

هندبالیست‌های ایران در نخستین دیدارشان در مرحله پرزیدنت‌کاپ مسابقات قهرمانی زنان جهان به مصاف شیلی رفتند و در پایان این دیدار را با نتیجه ۲۰-۳۰ واگذار کردند. مینا وطن‌پرست، کاپیتان تیم ملی و بازیکن پست پخش، در نیمه اول این دیدار آسیب دید. همچنین ساناز رجبی هم در نیمه دوم این بازی دچار آسیب‌دیدگی شد. […]

- شکست زنان هندبالیست‌ ایران برابر شیلی

هندبالیست‌های ایران در نخستین دیدارشان در مرحله پرزیدنت‌کاپ مسابقات قهرمانی زنان جهان به مصاف شیلی رفتند و در پایان این دیدار را با نتیجه ۲۰-۳۰ واگذار کردند. مینا وطن‌پرست، کاپیتان تیم ملی و بازیکن پست پخش، در نیمه اول این دیدار آسیب دید. همچنین ساناز رجبی هم در نیمه دوم این بازی دچار آسیب‌دیدگی شد.

فاطمه مریخ با هشت و نسترن فراهانی با چهار گل موفق‌ترین گلزنان ایران بودند. فاطمه خلیلی نیز در این دیدار یازده سیو موفق داشت.

مدلین کورتز، دروازه‌بان تیم ملی شیلی، عنوان برترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

زنان ملی‌پوشان هندبال ایران در دومین بازی خود در مرحله پرزیدنت‌کاپ مسابقات قهرمانی جهان شنبه، ۱۸ آذر، با کنگو دیدار می‌کنند.

نتایج تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان:

ایران ۱۵ – لهستان ۳۵
ایران ۲۲ – آلمان ۴۵
ایران ۱۰ – ژاپن ۴۲

تیم ملی ایران با کسب عنوان چهارمی آسیا برای دومین دوره پیاپی جواز حضور در قهرمانی جهان را کسب کرد.

مینا وطن‌پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، ساناز رجبی، مائده عشاقی، فاطمه مریخ، ستاره رحمانیان، اسراء زندی، آرزو کیانی‌آرا، بهار ایزدگشب، عطیه شهسواری، زهرا فقیهی، نسترن گودزری فراهانی، فاطمه خلیلی بهفر، حدیث نوروزی و مهربان بدوی ۱۶ بازیکن حاضر در این بازی‌ها هستند. الهام سلوکی به عنوان سرپرست، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مشاور فنی، خدیجه قانع به عنوان مربی و اکرم حبیب‌لو به عنوان فیزیوتراپ کادر فنی تیم ملی هندبال زنان را تشکیل می‌دهند.

بیست‌وششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۹ تا ۲۶ آذر به میزبانی سه کشور نروژ، دانمارک و سوئد برگزار می‌شود و تیم ملی هندبال ایران در هرنینگ دانمارک به مصاف رقبایش می‌رود.

باشگاه خبرنگاران