تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات گرنداسلم راهی چین می‌شود
تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات گرنداسلم راهی چین می‌شود

دومین مرحله از مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ پیش از آغاز مسابقات انتخابی در بخش قاره‌ای طی روز‌های ۲۲ تا ۲۶ آذرماه و در ۲ بخش مقدماتی و اصلی به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار خواهد شد. مرحله نخست این مسابقات فروردین ماه […]

تکواندو, تیم ملی تکواندو, رییس فدراسیون تکواندو, کسب سهمیه المپیک تکواندو, مسابقات گرنداسلم چین - تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات گرنداسلم راهی چین می‌شود

دومین مرحله از مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ پیش از آغاز مسابقات انتخابی در بخش قاره‌ای طی روز‌های ۲۲ تا ۲۶ آذرماه و در ۲ بخش مقدماتی و اصلی به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار خواهد شد.

مرحله نخست این مسابقات فروردین ماه سال جاری برگزار شد و بر اساس اعلام فدراسیون جهانی نفرات برتر در مجموعه ۲ مرحله به صورت مستقیم و تحت عنوان نفر ششم رنکینگ المپیکی جواز حضور در بازی‌های المپیک را کسب خواهند کرد. بر همین اساس ۲۰ تکواندوکار از کشورمان ساعت ۲۱ امشب جمعه ۱۷ آذرماه برای شرکت در این مسابقات راهی شانگ‌های شده و از آنجا به ووشی می‌روند.

بر اساس برنامه اعلام شده ۲۲ و ۲۳ آذرماه مسابقات مرحله مقدماتی و انتخابی گرنداسلم و ۲۵ و ۲۶ آذرماه نیز مسابقات اصلی برگزار خواهد شد.

متین رضایی، ابوالفضل یعقوبی، مهران برخورداری، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، آرین سلیمی، مهدی عابدینی، علی احمدی،  سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، امیررضا غلامی، امیرمحمد اشرافی، امیررضا صادقیان، سجاد مردانی، ابوالفضل زندی، عرفان بزرگی،  علیرضا نادعلیان، محمد صادق دهقانی، علیرضا حسین پور و باربد جباری تکواندوکاران ایرانی حاضر در مسابقات هستند.

هدایت این تیم بر عهده مجید افلاکی به عنوان سرمربی است. مهرداد یوسفی و رضا ایمان زاده نیز به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. حمیدرضا یاوری هم به عنوان فیزیوتراپ در کنار تیم ملی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران