باشگاه پرسپولیس همچنان با مشکلات مالی روبروست و با توجه به هزینه‌های سنگین جاری تیم اصلی و البته ماجرای آپشن‌های فصل قبل، پرداختی‌های فصل جاری و بدهی‌های خارجی همچنان شرایط جالبی ندارد به‌خصوص که به لحاظ اسپانسرینگ نیز درآمد قابل توجهی نداشته است. با این وجود از قبل از بازی با الدحیل گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس قصد […]

- پرسپولیسی‌ها با جیب خالی در دربی/ خبری از افزایش روحیه نیست!

باشگاه پرسپولیس همچنان با مشکلات مالی روبروست و با توجه به هزینه‌های سنگین جاری تیم اصلی و البته ماجرای آپشن‌های فصل قبل، پرداختی‌های فصل جاری و بدهی‌های خارجی همچنان شرایط جالبی ندارد به‌خصوص که به لحاظ اسپانسرینگ نیز درآمد قابل توجهی نداشته است.

با این وجود از قبل از بازی با الدحیل گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس قصد دارد با پرداخت بخشی از مبالغ قرارداد مربوط به بازیکنان و مربیان، دریافتی آنها در این فصل را به ۳۰ درصد برساند اما ظاهراً خبری از پول نیست. 

این در شرایطی است که پرسپولیس دربی را پیش‌رو دارد و معمولاً قبل از این بازی بزرگ باشگاه طی فصول گذشته سعی می‌کرد با پرداخت بخشی از مبالغ  قراردادها، بازیکنان را شارژ مالی کند و به لحظ روانی در موقعیت بهتری قرار دهد اما ظاهراً خبری از پرداخت پول در باشگاه نیست. 

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که  گئورگی گولسیانی و وحدت هنانوف دو بازیکن خارجی باشگاه هم چند روز قبل به باشگاه نوتیس داده‌اند و زمان نوتیس آنها هم گذشته است اما باشگاه پولی ندارد تا به آنها پرداخت کند.

البته تلاش رضا درویش و هیئت مدیره برای تامین منابع مالی لازم ادامه دارد ولی بعید به نظر می‌رسد قبل از دربی به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: شوک به یحیی در آستانه دربی؛ مربی پرسپولیس در آستانه ترک ایران

منبع: خبـر ورزشی