به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از شکست ۲ بر صفر استقلال خوزستان مقابل هوادار، اظهار داشت: این بازی بد ما تمام کننده عملکردمان در نیم فصل اول بود. وی افزود: نتوانستیم از فرصت‌های خیلی خوب‌مان در نیمه اول و همچنین نیمه دوم استفاده کنیم. تنبیه […]

- تیمی که شانزدهم جدول است باید تغییرات داشته باشد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از شکست ۲ بر صفر استقلال خوزستان مقابل هوادار، اظهار داشت: این بازی بد ما تمام کننده عملکردمان در نیم فصل اول بود.

وی افزود: نتوانستیم از فرصت‌های خیلی خوب‌مان در نیمه اول و همچنین نیمه دوم استفاده کنیم. تنبیه شدیم.به تیم هوادار، کادرفنی‌اش تبریک گفته و به خداداد افشاریان هم بابت استفاده از این داور جوان که بسیار خوب سوت زد، تبریک ویژه می‌گویم. خوشحالیم داوران جوان هم حضور دارند و ان‌شاءالله به فوتبال ما کمک می‌کنند.

وی افزود: به زمان خیلی خوبی برای استراحت رسیدیم. تغییرات زیادی خواهیم داشت. امروز از تمام بچه‌ها در رختکن بابت عملکردشان تشکر کردم. شاید من در انتخاب‌هایم اشتباه کردم یا توان بازیکنان در این حد بود. ظرف ۷۲ ساعت باید نفرات خروجی را اعلام کرده و تیم را ترمیم کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم این عقب افتادگی را در نیم فصل دوم جبران کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان درخصوص برنامه‌هایش برای جبران نتایج این تیم در نیم فصل اول، گفت: شاید اگر آمار بگیریم، درصد خیلی پایینی می‌گفتند استقلال خوزستان مقابل هوادار ببازد یا مساوی بگیرد اما متاسفانه از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. شاید یکی از دلایلش خستگی پس از بازی با پرسپولیس و مس رفسنجان باشد. شاید هم از قبل بچه‌های ما خودشان را برنده حساب کردند اما بازنده شدیم. امروز خوب بازی نکردیم. اگر به هفته‌های قبل نگاه کنید استقلال خوزستان همیشه برتر بود و فوتبال زیباتری بازی می‌کرد. مسئولیت باخت با من است و شاید در چیدن ارنج اشتباه کردم. در ۷۲ ساعت آینده این مسائل را ریشه‌یابی کرده و به سمت تقویت تیم می‌رویم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که استقلال خوزستان در کدام پست‌ها بازیکن جذب می‌کند و آیا شرایط مالی باشگاه اجازه می‌دهد نفرات مدنظر را جذب کنند، توضیح داد: با مدیران باشگاه صحبت کردم و تلاش می‌کنیم در تمام پست‌ها، بازیکن بگیریم. تیمی که شانزدهم جدول است باید تغییرات داشته باشد. نمی‌توانیم عملکرد خود و بازیکنان را توجیه کنیم. اگر مشکل در بحث بازیکن است باید نفراتی را جذب کنیم و اگر قرار نیست این اتفاق بیفتد، سعی داریم فصل را با برخی جوانان ادامه بدهیم.

وی درمورد اینکه آیا کادرفنی استقلال خوزستان هم تغییر می‌کند، عنوان کرد: مثال زده و گفتم اگر ایراد از من است باید تغییراتی در خودم به وجود بیاوریم. همین امروز ۲ توپ را از روی خط وارد دروازه نکردیم. این که دیگر ایراد مربی نیست. اینکه تا این اندازه موقعیت به وجود می‌آوریم اما توپ در لحظه آخر گل نمی‌شود، ایراد از بازیکن است اما قطعا در تمام پست‌ها تغییراتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا