سفر وزیر ورزش به زنجان و بهره برداری از ۲ سالن ورزشی پس از ۱۶ سال
سفر وزیر ورزش به زنجان و بهره برداری از ۲ سالن ورزشی پس از ۱۶ سال

به گزارش زیرنویس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی که در سفر یک روزه برای بازدید و افتتاح چند پروژه به استان زنجان سفر کرده است در بدو ورود به این استان با استقبال مسئولین استانی و محلی وارد شهرستان ابهر شد. وی در ابتدای ورودش با حضور در […]

به گزارش زیرنویس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی که در سفر یک روزه برای بازدید و افتتاح چند پروژه به استان زنجان سفر کرده است در بدو ورود به این استان با استقبال مسئولین استانی و محلی وارد شهرستان ابهر شد.

وی در ابتدای ورودش با حضور در گلزار شهدای شهرستان ابهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه از پروژه سه هزار نفری در دست احداث شهرستان ابهر بازدید  و در جریان روند ساخت این ورزشگاه قرار گرفت.

همچنین کیومرث هاشمی در ادامه سفر خود به شهرستان ابهر از استخر درحال تکمیل شهید سلیمانی شهر هیدج که پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد دارد بازدید کرد و در جریان روند تکمیل این مجموعه قرار گرفت و پس از آن از پروژه استخر شهرستان سلطانیه نیز بازدید کرد.

در ادامه سالن کشتی و رزمی شهر صایین قلعه شهرستان ابهر پس از ١۶ سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجموعه ورزشی صایین قلعه که شامل استخر، سالن کشتی و رزمی است، در سال‌های قبل با وجود کمبود برخی امکانات به صورت ناقص مورد افتتاح قرار گرفته بود اما بدلیل نواقص، مورد بهره‌برداری قرار نگرفته بود اما امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن کشتی و رزمی آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت و قرار است استخر آن نیز ١٠ روز دیگر مورد استفاده مردم قرار گیرد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به استان زنجان وارد شهرستان خدابنده شد و یازده پروژه ورزشی شامل ۱۰ زمین چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده روستای کهلا با حضور کیومرث هاشمی به بهره‌برداری رسید و همزمان با افتتاح این پروژه‌ها، صحرایی وزیر آموزش و پرورش نیز در روستای گون‌دره حضور یافت.

همچنین کیومرث هاشمی در ادامه سالن ورزشی روستای دیزج‌آباد شهرستان زنجان را افتتاح کرد و اولین مسابقه فوتسال در سالن روستای دیزج‌آباد با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان وارد شهرستان زنجان شد و با حضور او کاروان تجهیزات ورزشی ۳۰ خانه ورزش روستایی استان زنجان اعزام شد.

همچنین کیومرث هاشمی در محل میز خدمت وزارت ورزش و جوانان که از روز گذشته در اداره کل استان برقرار شده حضور یافت و در جریان رسیدگی به مسائل و مشکلات قرار گرفت.

لازم به ذکر است; میز خدمت وزارت ورزش و جوانان با حضور سینا کلهر از روز پنجشنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان آغاز و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

کیومرث هاشمی در ادامه سفر خود به استان زنجان از استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرستان زنجان بازدید کرد و در جریان روند تکمیل این ورزشگاه قرار گرفت.

در پایان سفر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با جمعی از پیشکسوتان، هیات‌های ورزشی، قهرمانان، مراکز مشاوره و سازمان‌های مردم نهاد جوانان نشست داشت.

پایان پیام/





منبع: فارس