خبرنگار ورزشی فارس، ستاره نروژی سیتی ارلینگ هالند به خطرناک ترین مانع پیش روی کیلیان امباپه برای انتقال به رئال مادرید تبدیل شد. توماس گونزالس خبرنگار اسپانیایی امروز (جمعه) می گوید که رئال مادرید این بار «یک لحظه هم منتظر امباپه نمی ماند» چون روی میز خود گزینه بهتری به نام هالند دارد. تمام گل‌های […]

خبرنگار ورزشی فارس، ستاره نروژی سیتی ارلینگ هالند به خطرناک ترین مانع پیش روی کیلیان امباپه برای انتقال به رئال مادرید تبدیل شد.

توماس گونزالس خبرنگار اسپانیایی امروز (جمعه) می گوید که رئال مادرید این بار «یک لحظه هم منتظر امباپه نمی ماند» چون روی میز خود گزینه بهتری به نام هالند دارد.

تمام گل‌های ارلینگ هالند در لیگ قهرمانان اروپا ۲۳-۲۰۲۲را در زیر تماشا کنید.

طبق گزارش این خبرنگار مطرح اسپانیایی بند فسخ قرارداد هالند با سیتی در تابستان پیش رو ۱۷۵ میلیون یورو است و این پول برای باشگاه اسپانیایی رقم زیادی به شمار نمی آید.

رئال دو فصل پیش تا یک قدمی امضای قرارداد با امباپه پیش رفت و حاضر شد برای جذب ستاره فرانسوی ۲۲۰ میلیون یورو به پاریس پرداخت کند ولی در نهایت ناصر الخلیفی، مالک قطری باشگاه پاریس مخالفت کرد و امباپه هم زیرقولش با رئال زد و قراردادش را تمدید کرد.

گونزالس می گوید که ارلینگ هالند رابطه بسیار نزدیکی با بلینگام ستاره این روزهای رئال دارد. ستاره نروژی در زمان حضورش در دورتموند با بلینگام رابطه نزدیکی داشت و در شرایط کنونی بچه غول می تواند گزینه بهتری نسبت به امباپه در ترکیب رئال باشد.

پایان پیام/





منبع: فارس