تازه‌ترین اظهار نظر برانکو درباره ایران
تازه‌ترین اظهار نظر برانکو درباره ایران

فارس نوشت: «ایران با ۱۵ لژیونر اروپایی از تیم‌های دیگر آسیا متفاوت است»، این جمله امروز (جمعه) برانکو ایوانکوویچ مربی نام آشنا برای ایرانی‌ها در مصاحبه با شبکه عمان اسپورت در تحلیل قدرت تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ است. تیم ملی ایران با ۳ قهرمانی در آسیا (۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶) یکی […]

- تازه‌ترین اظهار نظر برانکو درباره ایران

فارس نوشت: «ایران با ۱۵ لژیونر اروپایی از تیم‌های دیگر آسیا متفاوت است»، این جمله امروز (جمعه) برانکو ایوانکوویچ مربی نام آشنا برای ایرانی‌ها در مصاحبه با شبکه عمان اسپورت در تحلیل قدرت تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ است.

تیم ملی ایران با ۳ قهرمانی در آسیا (۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶) یکی از مدعیان این جام با هدایت امیر قلعه نویی به شمار می‌آید. از آخرین قهرمانی کشورمان در آسیا ۴۷ سال می‌گذرد.

برانکو که این روز‌ها نامش برای هدایت مجدد پرسپولیس مطرح است، می‌گوید که چند تیم هستند که با تیم‌های دیگر شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا متفاوت هستند.

سرمربی سابق سرخ پوشان پایتخت و سرمربی کنونی تیم ملی عمان در این تورنمنت بزرگ آسیایی معتقد است که استرالیا، ژاپن، عربستان و کره جنوبی در کنار شاگردان قلعه نویی «قدرتمندتر از بقیه تیم ها» هستند.

منبع: اطلاعات انلاین