قلعه نویی: فشار سرمربیگری تیم ملی ایران بیشتر از سرمربیگری تیم ملی برزیل است
قلعه نویی: فشار سرمربیگری تیم ملی ایران بیشتر از سرمربیگری تیم ملی برزیل است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فشار سرمربیگری تیم ملی ایران بیشتر از سرمربیگری تیم ملی برزیل است.

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس به دوحه، امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در گفت و گویی با شبکه الکاس قطر، اظهار داشت: فشار سرمربیگری تیم ملی ایران بیشتر از سرمربیگری تیم ملی برزیل است. کار بسیار سختی است زیرا فوتبال در آسیا بسیار پیشرفت کرده است.آخرین قهرمانی هم که ما بدست آوردیم حدود ۴۸ سال قبل بود که در آن زمان رقبا تا این اندازه قوی نبوده و پیشرفت نکرده بودند. رقیبان خیلی خوبی داریم که از لحاظ زیرساخت‌ها خیلی پیشرفت کردند و ما در این زمینه مقداری عقبگرد داشتیم.

وی افزود: ۲ بار سرمربی تیم ملی ایران شدم. بار اول خیلی شرایط سخت بود زیرا فدراسیون ایران مشکلات خودش را داشت و فوتبال کشورمان تعلیق شد. سپس گروه انتقالی آمد که در داخل آن درگیری‌هایی بود اما طبق ارتباط خوبی که اکنون با فدراسیون، همکاران و بازیکنانم داریم توانستیم در این ۶ ماه انسجام تیمی خیلی خوبی اعم از مدیریت، فنی، اجرایی و ستادی درست کنیم. خوشبختانه مجموعه از این روند خیلی خوشحال است.

سرمربی تیم ملی کشورمان عنوان کرد: به همه رقیبان احترام می‌گذاریم و آنها را تیم سختی می‌دانیم‌. باید با همه توان و انگیزه، بازی‌های آینده را به بهترین شکل انجام بدهیم.

ادامه دارد ..

منبع: فارس