اختلافات در تیم فوتسال مس سونگون که چند دوره لیگ برتر شده حالا دچار حادثه مدیریتی و کادر فنی درون خود شده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان قهرمان فصل گذشته لیگ که قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را هم در کارنامه خود دارد و این فصل هم مثل سالیان گذشته کمی بیشتر اقدام به جذب ستاره های فوتسال کرده ظاهرا دچار حادثه مدیریتی و کادر فنی درون خود شده و فاصله ۱۲ امتیازی این تیم با صدر جدول گیتی پسند نمایان گر این موضوع است.

شنیده شده در حواشی این تیم حتی پس از تمرین عصر روز گذشته سرپرست تیم با کادرفنی درگیری فیزیکی داشته و به همین دلیل سرپرست تیم در جلسه هماهنگی بازی با فولادزرند شرکت نکرده است.

حال ظاهرا درگیری بین مدیران تیم و کادر فنی بعد از تمرین روز گذشته بالا گرفته تا جایی که اسماعیل تقی پور سرمربی تیم درخواست خرید غذا برای بازیکنان می کند و این موضوع با مخالفت سرپرست تیم روبرو می شود که هر دو طرف با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

باشگاه مس سونگون, فوتسال, لیگ برتر فوتسال - از درگیری کادر فنی و سرپرست تیم فوتسال مس تا مشکلات مدیریتی در تیم قهرمان

ظاهرا این اتفاقات در حضور نماینده مدیرعامل رخ داد و شنیده شده با واکنش مدیرعامل روبرو  شده و گفته شده امروز مس مقابل فولادزرند قرار است مس با هدایت فرهاد فخیم، ملی پوش سابق تیم ملی کاپیتان مس به میدان برود.

 قرار است بعد از بازی امروز مس مقابل فولاد زرند فردا جلسه ای با حضور نجف زاده مدیرعامل، محمدرضا کافی رییس هیات مدیره در خصوص ادامه یا قطع همکاری با کادرفنی تصمیم گیری خواهد شد.

حال باید دید مدیران باشگاه مس سونگون در خصوص این اتفاق کم سابقه در فوتسال که بین اعضای کادرفنی رخ داده چه تصمیمی خواهند گرفت.

منبع: فارس