رافا به تازگی با پس گرفتن شکایتش علیه استقلال و توافق مالی با باشگاه برای مطالبات گذشته قرارداد ۱۸ ماهه با آبی‌ها امضا کرده است. اما بسته شدن پنجره زمستانی استقلال که خبرش به این مدافع برزیلی رسیده نگرانی‌هایی را برای او ایجاد کرده است. با این حال باشگاه استقلال به سیلوا اطمینان خاطر داده […]

- اطمینان خاطر باشگاه استقلال به بازیکن جدید

رافا به تازگی با پس گرفتن شکایتش علیه استقلال و توافق مالی با باشگاه برای مطالبات گذشته قرارداد ۱۸ ماهه با آبی‌ها امضا کرده است. اما بسته شدن پنجره زمستانی استقلال که خبرش به این مدافع برزیلی رسیده نگرانی‌هایی را برای او ایجاد کرده است. با این حال باشگاه استقلال به سیلوا اطمینان خاطر داده است که به زودی پنجره تیم باز می‌شود و او بدون  هیچ مشکلی وارد لیست می‌شود و می‌تواند تیم را در دور برگشت مسابقات همراهی کند.

دور جدید تمرینات تیم استقلال از روز یکشنبه آغاز می‌شود و به نظر رافا هم یکی از بازیکنان حاضر در تمرین خواهد بود. با حضور این مدافع برزیلی و بازگشت محمد حسین مرادمند و ایمان سلیمی از دوران مصدومیت، استقلال دیگر در خط دفاع با کمبود مهره مواجه نخواهد بود و پیش بینی می‌شود روزبه چشمی و صالح حردانی به پست‌های اصلی‌شان برگردند.

استقلال در حالی تمریناتش را از روز یکشنبه آغاز می‌کند که بعد از بخدمت گیری سیلوا، سعید مهری را از دست داده است.

منبع: خبـر ورزشی